keskiviikko 14. syyskuuta 2011

French Sole ja Charlotte Olympia









Pitkästä aikaa kuvia Oliviasta! Voih, miten ihania asuja! 

Tiedättekö mulla on varmaan nyt joku ikäkriisi tai jotain muuta vastaavaa, olen nimittäin viime aikoina puntaroinut enemmän ja enemmän omaa tyyliäni ja valintojani. Muistelin eilen aikoja, kun mulla oli eri vaiheita pukeutumisessani. Vaatteitahan mä olen rakastanut aina ja jonkinlainen naisellisuus ja erikoisten yksityiskohtien kauneus on aina kiehtonut mua. Ja vaikka mulla ei ole ollut mitään hirveän rajuja vaiheita, niin siitäkin huolimatta olen kulkenut tieni punahilkasta, hippiin, pissikseen, rokkariin, uberklassisen tyylin edustajan, omanlaiseen tyyliini, jota on vaikea kuvata yhdellä sanalla ja nyt taas mietityttää....??? Mikään aiemmin kokeilluista ei ole ollut minua, kaiketi vaan sen takia, että olen minä, eikä kukaan muu.

En vieläkään koe itseäni kovin klassiseksi pukeutujaksi, enkä ehkä haluakaan olla sellainen, mutta liekö ikä ja mukavuudenhalu, niin minun tekee mieli pukeutua yksinkertaisemmin, pukavammin ja panostaa laatuun. Jotenkin ei enää houkuta akryylineule, vaikka se olisi miten kaunis ja edullinen, eikä tekonahkatakki. Jos laitan päälle neuleen tai takin, niin odotan, että se kanssa lämmittää ja kestää. Miten voin muuten koota toimivan perusvaatekaapin?!! 

Tekisi mieli ostaa aina lisää korkkareita, mutta tiedän, että ulkona ei tule käytyä enää läheskään niin paljon kuin ennen ja arkena autoillessa, loskassa, lumessa, koiralenkillä tai kauppareissulla ei todellakaan tee mieli pukea korkkareita päälle. Vielä kun yhdistää sen että, olen superkranttu ja oikean kengän koon löytäminen on lähes mahdotonta, niin voitte ehkä kuvitella, että mulla ei ole kovin monia kenkiä, saatikka matalia sellaisia, joita tällä hetkellä kovasti etsiskelen!! 

Olen laiska vaihtamaan laukkuja, koska kaiken roinan siirtäminen laukusta toiseen on turhan vaivalloista (pelottavaa, mutta totta). Ja koska roinani tarvitsee ison laukun ja käytän sitä lähes päivittäin, kunnes ostan taas 2-3 vuoden päästä uuden, niin miksen panostaisi johonkin kunnon isoon merkkilaukkuun?

Lisäksi mulla on jotenkin plösö olo, kun en ole liikkunut koko remontin aikana yhtään! Ja siihen päälle syyssateet ja viilenevät päivät, jolloin mä alan taas palelee ja sitähän jatkuu sitten ensi toukokuulle asti! Nytkö sitten pitäisi laittaa minimekko ja piikkikorot jalkaan?? Eheeei.....jotain tässä täytyy olla tehtävissä! I'm freaking out!! :) 


Onko teille koskaan käynyt näin?

2 kommenttia:

  1. Olivian tyyli lähestyy kyllä täydellistä - ottaisin hänen vaatekokoelmansa koska vaan, vaikka joutuisinkin varmaan asumaan sitten vaateiden keskellä :D

    Olen sinua nuorempi, mutta minulle tuli myös pari vuotta sitten erilaisten tyyli kokeilun jälkeen halu panostaa laatuun ja mukavuuteen. Haluaisin toimivan ja laadukkaan gerderoobin, joka pelastaisi minut vaatekriiseiltä. Ainoa ongelma tässä on vain se, että säästämistaitoni on niin huono, että usein tulee sorruttua "kakkoslaatuun", vaikka mieli tekisi jotain aivan muuta!

    VastaaPoista
  2. dreaminglifeaway, tiedän tunteen, hihi! Mäkin sorrun ostamaan muuta välissä, kun en malta puolta vuotta odottaa, että pääsee ulkomaille, sitten sitä vaan on jossain vaiheessa pakko ostaa sitä mitä on tarjolla! Hassua, taidan kuulla ekan kerran kommentin, että olen sinua nuorempi....oivoi! Tulihan sekin päivä nähtyä ja siitä suunta vain alaspäin, haha! :) Kuten eräs henkilö sanoi, kiitos kun muistitte minua päivänä, jolloin juhlin neljättätoista kertaa mun 36 vuotis syntymäpäivääni.... ;) Erityisesti voisin ottaa Olivia kenkä- ja laukkukokoelman!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...