perjantai 12. elokuuta 2011

Travel

travel



Eilen yöllä 2 aikaan olin vielä saumaamassa kylppärin lattia ja mustaa saumaainetta on vieläkin sormissa ja kynsissä, vaikkakin onnistuin tunnin jynssäämisen jälkeen saamaan suurimman osan pois – kiva, kiva! Yöllä pakkasin myös matkalaukkuni Tukholman reissua varten ilman, että olin kerinnyt suunnitella mitään etukäteen (ei mun tapaista!). Mä toivon, että mulla on kaikki mukana ja, että mä tarkenen noilla mun valinnoilla!!!

Koska valitettavasti en ole pitkään aikaan kerennyt laittaa tänne mitään päivän asu kuvia saatikka mitään muuta ja niitä on toivottu, niin tässä on kompromissiratkaisu – kollaasi mun matkagarderobista, joka on itse asiassa aika lähellä todellisuutta! J

Shoppailuun ja matkaamiseen otin mukaan khakin väriset housut, mustan bleiserin (must!) ja pari valkoista paitaa. Jalkaan mustat peep toe ballerinat, käteen ruskean Zaran laukun ja kaulaan Vuittonin khakin värisen lämpimän huivin. Se lämmittää hyvin myös lennolla. Aurinkolaseiksi valitsin pienen koonsa puolesta Ray Banin aviatorit (puuttuvat kollaasista).

Iltavaatteiksi otin harmaan neulemekon ja lötkön mustan mekon. Jalkaan peep toe nilkkurit, jotka hankin New Yorkista viime syksynä ja Chanelin pikkulaukun. Musta bleiseri toimiin näidenkin kanssa hyvin! J

Loput pitääkin varmaan sitten ostaa paikan päällä…. J

4 kommenttia:

  1. Apua, aivan ihana matkagarderobi - voisin ottaa kaikki nuo tänne meidän osoitteeseen asap :D Ja vaikka kiireessä olet pakkaillut niin vaikuttaa todella toimivalta kokonaisuudelta.

    VastaaPoista
  2. Todellakin ihana ja toimivan näköinen matkavarustus! Kyllähän noissa kelpaa lähteä reissuun :D

    VastaaPoista
  3. Onpa kivan näkoinen matkatyyli sulla! En myöskään pistäisi pahakseni jos yhden jos toisenkin vaatteen saisin siitä omakseni :D

    VastaaPoista
  4. Victoria, Sofiina ja Madeleine, se oli kyllä yllättävän toimiva matkagarderobi vaikka koenkin pakkaamisen ikuisena haasteena! Ehkäpä tässäkin asiassa voi kehittyä.... :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...