sunnuntai 28. elokuuta 2011

sweatpants

Abercrombie & Fitch





Liekö olla ikäkysymys, mutta mukavuudella ja laadulla on koko ajan isompi merkitys ainakin mulle! Käveltyäni eilisen päivän ja yön korkkareissa tulehtuneella varpaalla, jotenkin sitä vaan alkoi houkuttaa Abercrombie & Fitchin verkkarit (jotka on btw ihan supermakeita) ja neuleet! Täytyy kyllä lisätä Lontoon ostoslistalle, että kävisin myös A&F:n liikkeessä. Kyllähän tollaisilla verkkareilla kelpaa liikkua vapaapäivinä, vai mitä?! :) 

8 kommenttia:

  1. noi pöksyt näyttää niin hyvältä..ne ois kans niin mua varten! pitää ehkä ostaa kans :D

    VastaaPoista
  2. Heidi, ja mä luulen, että laatukin on sata kertaa parempi kuin esim. H&M:llä - ehkä jopa polvet pysyy siellä missä pitääkin, eikä tule mitään polvipusseja! :)

    VastaaPoista
  3. Hassua! Just eilen kävin a&f:n sivuilla kuolaamassa huppareita,pöksyjä ja neuleita! Mä niin aion tilata heti palkkapäivänä :D !! (postit on aika suolaset..)
    Mulla on kokemusta vain abercrombien topeista,neuleista ja huppareista. Nyt haluisin kans jotkut huippu mukavat pöksyt syksyyn! Ne hupparit on ihan sairaan mukavia päällä plus tosi lämpösiä! <3 Sama, kun hollisterin hupparit!! Ja, kuten sanoit, ihan eri laatua, kun esim hm..
    -Eva

    VastaaPoista
  4. Eva, hassua miten meillä osuukin ajatukset yhteen! :) Olet siis ennenkin tilannut näitä netin kautta? Mä haluaisin ensin sovitella niitä kaupassa + miten osaan ikinä päättää mitä tilaisin?! Huomasitko muuten, että VS:lle on tullu myös urheiluvaatteita myyntiin? Siellä oli taas pari sellaista kuolamallia, oh!! :)

    VastaaPoista
  5. Luulen, että oon koukussa tähän blogiin just sen takia, kun tuntuu, että sun maku kaiken tällasen suhteen on niin samanlainen! :D
    Kerran luulin jo seonneeni/omistavani kaksoisolennon, kun ajattelin taas jotain ihanaa tavaraa/merkkiä, ja kun seuraavana päivänä tulin sun blogiin, olit postannut jotain samasta aiheesta!! :D
    Mutta, itse asiaan.
    Olen tosiaan tilannut vain kerran Suomeen A&F:n neuleen, sillä tosiaan postimaksut on aika huikeat, sekä helposti alkaa menee tullirajan yli, mutta olin etsinyt vastaavaa neuletta jo pitkään!!
    Asuessani Jenkeissä, shoppailin usein abercrombiella ja sieltä tarttui mukaan yhtäsun toista :)
    Rakastan just tollasia perus jenkkivaatekauppoja! Hollister, Abercrombie, Express(KANNATTAA TSEKKAA NETTIKAUPPA, toimittaa myös tänne!!), VS...
    Abercrombien hupparit ja neuleet on tosiaan jotain aivan ihanaa, ja tälläkin hetkellä toivelistalla olis vaikka mitä! Myös topit, shortsit ja pöksyt uppoo muhun lujaa,samoin niiden ihanat hajuvedet!
    En ookkaan käyny VS:n sivuilla pitkään aikaan (reilu viikkoon,hehheh..), tai en oo ainakaan huomannut vielä niiden urheiluvaatteita, kiitos siis tiedosta :)
    Mulle tulee tällä viikolla postissa VS:lta huppari,toilettilaukku ja weekend bag! :) Mä oon totaalisen hulluna näihin ihaniin nettikauppoihin!! :D
    -Eva

    VastaaPoista
  6. Eva, mä sainkin viime viikolla postissa uuden sortsipyjaman, niin ihana!! :) Kiitos (tai no kiitos ja kiitos, hehe :) )vinkistä, pitää käydä heti katsomassa tuo nettiliike!! ;) Hassua tosiaan, miten tätä kautta törmää ihmisiin, jotka puhuu "samaa kieltä"! :) Ah, mä niin kaipaan Nykia ja niiden kauppoja, tuntuu niin tylsältä lähteä Helsingin keskustaan pöyrimään - mä oon kyllä nykyään niin nettikauppajunkie! Ai että, kuulostaa ihanalta nuo sun ostokset! Ja mä varmaan kuolen siellä Lontoossa, kun oon niin pitkään odottanu ja odottanu, että pääsen ulkomaille ostoksille! Täytyisi pitää ostolakkoa siihen lokakuun loppuun, mutta vähän heikosti on alkanu... ;)

    VastaaPoista
  7. Voi että kun mäkin haluun ulkomaille! Olisimme miehen kanssa halunneet lähteä New Yorkiin joulun jälkeen, mutta taitaapa jäädä taas unelmaksi.. :( Pitäisi saada aikamoinen summa säästettyä pelkästään shoppailua varten! Kaikenlisäksi mun on todella vaikeaa saada koulun kanssa järkättyä vapaita matkoja varten! No, viimestään ensi kesänä!! <3
    Victoria's secretille tulee jatkuvasti ihania yöpukuja!! Kävin kurkkaamassa, niin sinne oli taas tullut kaikkea kivaa!! Mä oon kyl kans ihan nettikauppojen orja, en juurikaan enää shoppaile keskustassa, no, paitsi stockalla.
    Voi että, nauti sun Lontoon reissusta!!! <3
    -Eva

    VastaaPoista
  8. Joo-o, nyt mulle tuli sellainen, että ootko mun kaksoisolento! Hehe...outoa! :) Mulla on takaraja, että 2012 pitää päästä taas Nykiin! Mä en kestä, ei pidä mennä mihinkään nettisivuille nyt vähään aikaan....Mä laitan sitten kuvia Lontoosta tänne, tosin onhan siihenkin vielä aikaa! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...