tiistai 9. elokuuta 2011

panic

Kohta tulee paniikki! Perjantaina lähden töistä klo 15 ja suuntaan suoraan kentälle ja kohti Tukholmaa. Mutta sitä ennen on miljoona asiaa tehtävänä töissä ja sitäkin enemmän kotona rempan kanssa, huomenna vuorossa kylppärin lattian saumaus ja hieman sisustusostostelua.... Kiire, kiire, kiire - porraskaiteetkin pitäisi maalaa loppuun ja käydä ostamassa lisää seinämaalia, jaiks! Ja missä vaiheessa mä pakkaan ja edes mietin, mitä laitan päälle???

Harmituksekseni foreca lupaa...sadepisaroita!!!


Olinkin miettinyt tänään yhtä helppoa asua illanviettoon ja arvatkaas mitä kävi? Pikagooglettelin vähän kuvia saadakseni ajatukseni pois remontista ja väsymyksestä, niin samantyylinen asu näyttäisi olevan myös SJP:n päällä! Mitäs sanotte kokonaisuudesta?? :)



Helppoa ja yksinkertaista. Kysymys kuuluu tarkeneeko ilman pitkiä housuja?? Tarkennuksena vielä, että olen aina jäässä, ainakin silloin kun on alle +25 C. Entä onko kukaan käynyt Tukholmassa ihan lähiaikoina, mikä on tämän hetken juttu iltaelämässä? Mä olen onneton pakkaaja, sen olen kertonut täällä aiemminkin, mutta en vaan käsitä, miten mä voin tietää nyt, miltä musta tuntuu 4 päivän päästä?!!! Ja vielä epävakainen sää päälle... Matkalaukkuun pitää kuitenkin jättää tilaa myös ostoksille....;)


(P.S. Katsoin vielä kerran yllä olevaa kuvaa, eikä olisi pitänyt! Tuli taas sellainen himo päästä Nykiin, mä en kestä.....)


3 kommenttia:

  1. Ihanan simppeli kokonaisuus, hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Halusin vaan tulla sanomaan, että sulla on todella kiva blogi:)Piti oikein lukea kaikki vanhemmatkin postaukset!Toivoisin lisää päivän asu kuvia ja olisi tosi kiva nähdä teidän kämppä kuvina kun se valmistuu:)
    -Sanna-

    VastaaPoista
  3. Elli, katsotaan miten onnistui mun päällä, jos vaan saan kuvat kaveriltani! :)

    Sanna, kiitos, kiva kun jätit kommentin! :) :) Päivän asu kuvia tulee vielä, kunhan elämänrytmi normalisoituu ja samoin tulee sisustuskuvia, heti kun koti alkaa näyttää kodilta! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...