tiistai 23. elokuuta 2011

MUJI


Olipa iloinen yllätys Tukholmassa, kun huomasin, että Åhlensilla on MUJIn osasto! Eipä tarttenu kauaa miettiä, mihin sitä seuraavaksi menisi... Mukaan tarttui tälläinen lentokonekokoinen muovipussukka, johon sai erikseen ostaa täytettä mielensä mukaan. Ja minähän ostin kaikenmaailman purnukat niin shampoille, naamanpesuaineille, kuin hiustuotteillekin! Mahtava löytö, etten sanoisi! :)




Ja uskomatonta miten paljon eri purnukoita tohon litraan sitten lopulta mahtuukin! Hyvä, että on taas yksi pakkamisen dilemma ratkaistu! Tallinnan reissulta mukaan tarttui myös täytettävä hajuvesipullo, niin ettei tartte alkuperäistä isoa pulloa kantaa joka paikkaan mukaan. Jee, jee, mee so happy! :) :)


Eli seuraavan  kerran kun huomaatte MUJIn logon, niin suosittelen piipahtamaan liikkeessä.... :)

5 kommenttia:

  1. Siis mä oon niin tyytyväinen kans, et ostin noita! Mä tein niihin ne nimilaput töissä ja mun työkaveri ihaili purkkeja ja nimilappuja;) Mä laitan mun blogiin kans jossain vaihees kuvan, ni voit käydä kattoo milt näyttää:)

    VastaaPoista
  2. Linda, ah, mä oon niin kade!!! :) Sun pitää tehdä mullekin nimilappuja, kun oot niin hyvä laminoimaan! ;) Lontoon kartta ois kanssa kiva, haha! :) -Elena

    VastaaPoista
  3. Hahaha, Lontoost en pysty tehä nii hyvää ja kattavaa karttaa ku Nykistä, ku en tunne kaupunkii tarpeeks hyvin:D Muuten kyllä:)

    VastaaPoista
  4. Linda, no ehkä sitten kun mä oon käyny, niin mä voin tehdä kartan sulle...:)

    VastaaPoista
  5. Jooooo!!! Ja mä haluun tänne uberkattavan matkakertomuksen ja paaaljon kuvia, et voin fiilistellä, ku istun Helsingis vanhempien luona koulukirjoja lukien.Tartten vähän motivaatiota tulevaisuuteen.

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...