torstai 14. heinäkuuta 2011

blown away

Kello on 22:52 ja mun pitäisi olla jo kohta nukkumassa, että jaksa painaa töitä vielä perjantaina ensin toimistolla ja sen jälkeen vielä meidän työmaalla!! Viikonloppuna on tarkoitus maalaa seinia, asentaa katto ja toivottavasti saada tehtyä koko keittiö - urakkaa siis riittää!


Tulin kuitenkin pikaisesti tänne moikkaamaan blogini lukijaa, jonka tänään tapasin.... Olin kyllä niin ällikällä lyöty yhdestä jos toisestakin asiasta, että en tainnut osata sanoa mitään järkevää! Kauhistuksenkauhistus! Sanoinkohan missään vaiheessa edes kiitos?? Niin tai näin, mä olen ihan älyttömän positiivisesti yllättynyt ja kiitos aivan mielettömän ihanasta lahjasta, jota en todellakaan osannut odottaa!!!! Kiitos! :) 

On mulla kyllä mielettömän upeita lukijoita ja jaksatte aina piristää! Olen aina toivonut, että blogin avulla tutustuisin samanhenkisiin ihmisiin ja niitähän tuntuu tuolla ruudun toisella puolella riittävän - mä olen ollut ihan superhyvällä tuulella tänään!! Mitähän sitä keksisi teille kiitokseksi??  :) :)

Tässä vielä pikainen kuva Olsenin siskoksista, satuin bongaamaan kuvan, kun se tuli sähköpostiini, niin oli pakko laittaa tänne...




Jotenkin mä tykkään M-K:n hiuksista, vaikka ne onkin tollaiset pörröiset eikä superkiiltävät kuten monilla New Yorkin hienostonaisilla... Hmmm....just kun ostin tänään uutta kampaajani suosittelemaan hiuksiin jätettävää hoitoainetta, joka silottaa hiuksia! Ja se muuten tuntuu aika kivalta tukassa, esittelen tuotteen vaikka myöhemmin teillekin....

Mutta nyt mä meen föönää ja laittaa tukkaa, etten näytä ihan joka päivä mörrimöykyltä!!! Vitsit mä niin odotan, että pääsee pesee pyykkiä ja laittaa kaikki purkit ja purnukat esille ja silittää vaatteet - ja noh, ylipäätään vähän uusia vaatteita, en nimittäin olettanut muuttovaiheessa, että joudutaan asumaan NÄIN KAUAN evakossa!!! Blaah...tylsää...viikonlopun hurjaa remonttia odotellessa....

2 kommenttia:

  1. Niin kuin totesimme, maailma on todella pieni :):)
    Kiitos itsellesi! Olen saanut sulta pari loistavaa ostosvinkkiä, just sellaisia mitä olen etsinyt ja tietysti inspiskuvia, joten siksikin oli kiva lahjoa sua.
    Voimia remppailuun, kyllä se lopputulos on sitten kaiken vaivan ja odottamisen arvoinen, kokemusta on... Kuvia odotellessa :)
    Niin, ja kyllä sä kiitit :)

    M

    VastaaPoista
  2. No näinhän se on! Kyllä kuvia tulee, kunhan pahimmasta pölystä selvitään! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...