tiistai 12. heinäkuuta 2011

addicted to

Seikkailin tänään jälleen kerran VS:n sivustolla toiveena bongata oma kokoni tietyistä tuotteista, joita olin jo pidemmän aikaa katsonu.... Noh siitä enemmän myöhemmin, mutta ajattelin nyt jakaa teidänkin kanssa mun matkalla olevan tilauksen sisältöä!

Eli kerroin aiemmin, että tilaukseen lähti ensimmäistä kertaa bikineitä ja tälläisiä on tulossa, samat värit ja mallit kuin kuvissa. Toivotaan vaan, että biksut istuu yhtä hyvin kuin kaikki muutkin aiemmat ostokseni ja että kelejä riittää vielä tänäkin kesänä! :) Toisaalta sain nuo niin hyvään hintaan alesta, että eiköhän ne ilahduta vielä ensi kesänäkin...

9 kommenttia:

  1. Rakastan lukea aina sun VS-juttuja, itsekkin tsekkailen sivut jokatoinen päivä läpi ja tilaan joka kuukausi jotain :D ihanaa, kun täällä on joku samanhenkinen :D eilen tuli mun pakettini tullista<3<3
    Eva

    VastaaPoista
  2. Hihi, sepä kiva kuulla! Noh, kaksi pakettia on nyt matkalla, joten juttua riittää!! ;)

    VastaaPoista
  3. Saako udella, mitä olet tilaillut? Tekee aina niin kipeää, kun tekisi mieli vaan klikkailla lisää ja lisää ja lisää, mutta sitten kun katsoo loppuhintaa, niin on vaan pakko karsia jostain.... ;)

    VastaaPoista
  4. Kiva, toivottavasti esittelet tilauksesi saldoa jatkossakin! :)
    En viitsi alkaa linkittämään kaikkea, mutta olen tlannut kaikennäköistä laidasta laitaan. Alusvaatteita, yöpukuja(tosi mukavia päällä!!), oloasuja(viimeksi tilasin hot pinkin värisen veluuriasun), jopa kenkiä(melko edullisesti), pari vaatekappaletta(toppi,neule), ihonhoitotarvikkeita(ihan liian söpöjä:D,viimeksi tilasin 3 body lotionia),meikkitarvikkeita(esim meikkipussi),kasseja(i love VS ja PINK),parit bikinit.
    Eli tosiaan kaikenlaista..haluaisin vielä jonkun pehmoisen oloasun, Pinkin rintaliivit ja aamutakin..en voi millään vastustaa kaikkia ihania tuotteita :)
    Kun vietin vaihtarivuottani jenkeissä, shoppailin useinkin VS:ssa, ihastuin silloin palavasti :D myös tuoksut ovat siellä ihania :)
    Tiedän tunteen, kun haluaisi vain klikkailla kaikkea koriin, mutta jotain on vain pakko jättää pois! Kohta on taas pakko laittaa uutta tilausta, kun siskokin haluaa taas tilata :)
    Olen ollut tosi tyytyväinen heidän tuotteisiinsa ja etenkin asiakaspalveluun. Olen saanut mahtavaa palvelua joka kerta ja he todella toimittavat nopeasti! Viimeksikin meni alle viikko!! Käytän paljon eri nettikauppoja ja olen huomannut, että niissä todellakin löytyy eroja, VS on ehdottomasti parhaasta päästä! :)
    Eva

    VastaaPoista
  5. "Tuoksuilla" tarkoitan body mistejä ja hajuvesiä. Mulla on kumpikin Very Sexy, ja Very sexy hot, etenkin ensimmäinen on aivan ihana. Se Bombshell on myös aivan mun makuuni, mulla on se myös lotionina :) Tykkäsin aina tuoksutella niitä liikkeissä ja sitten päättää,minkä ihanan valitsen :D
    Mun tuttava hankki mulle muutama vuosi sitten joululahjaksi sellasen paketin, missä on muutama hajuvesi sellasessa minikoossa :) Siinä oli esim ne pari heavenly-tuoksua ja Pinkin joku tuoksu :) ne oli ihan ok.
    Sori tää puheripuli :D

    VastaaPoista
  6. Noh, pitäähän sitä nyt jakaa, kun kerrankin joku kuuntelee, haha!! :) Mahtavaa! Onko muuten kosmetiikan toimitusten ja tullin kanssa ollut mitään ongelmia? Muakin houkuttelisi, mutta olen jostain kuullut, ettei onnistu...enkä ole jaksanut ottaa selvää.... :) -Elena

    VastaaPoista
  7. Joo, itse en tullut edes ajatelleeksi mahdollista ongelmaa, joka saattaisi tulla vastaan, kun ensimmäisen kerran tilasin kosmetiikkaa! Nyt olen tilannut lähes jokaisessa tilauksessani jonkinlaisia purnukoita :) Luulisin, että spray(aerosoli??)-tuotteita ei lähetetä, kuten muistakaan nettikaupoista ulkomailta..voiteet ja meikit kyllä muuten tulevat aivan vaivattomasti perille! :) Body mistin olen kerran tilannut, mutta hajuvesiä en kyllä ole tilannut,vaan ostanut liikeestä..en sitten tiedä,mikä niiden laita on..:o
    Eva

    VastaaPoista
  8. Niin no hajuvedet varmaan menee aerosoli luokkaan...veikkaisin? Mutta joo, rasvoja mäkin alan nyt tilailee, harmi, etten ole aikaisemmin yrittäny! Ei auta kuin laittaa taas uutta tilausta menemään, hehe!! :) Toisaalta joku body mist olisi ihana, niin hyvä tietää, että se ainakin tuli perille. Entä eritteletkö tulli-ilmoitukseen erikseen että vaatteet ja kosmetiikka, eikös ne mene eri veroprosenteilla? :)

    VastaaPoista
  9. Apua en tiedä tuosta tulli-ilmoituksesta, en oo joutunut nähdä mitään vaivaa sen eteen kun kerran tullin kautta mennyt! :D yritän pitää loppusumman aina sellasena kohtuupienenä, alle n.150e!

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...