maanantai 13. kesäkuuta 2011

yliherkkä?




Mä taidan olla yliherkkä, mutta minkäs teet kun on koko ikänsä katsonu rumaa ankanpoikasta yms, piirettyjä! Ja se saa mut vieläkin itkemään, kun katson, että toista eläintä kiusataan piirretyssä....voivoi! Kaikkia pitää kohdella tasa-arvoisesti! :)

Mikähän mahtoi olla tämän mainoksen idea? Eikö banaaneita pitäisi oikeesti syödä vai pitääkö vaan ostaa Gainomaxia? Entä mitä käy, jos ei syö kumpaakaan? Miksei tonnikaloista tai muista sukupuuttoon kuolevista ole tehty samanlaisia mainoksia? Oonkohan mä ainoa, joka reagoi näin??? No oli miten oli, mutta jos kaikki mainokset olisi samanlaisia, niin mun silmät ois varmaan pysyvästi turvoksissa.... :)

2 kommenttia:

  1. Mä en voi katsoa Disney:n piirrettyjä ollenkaan, kun alan itkemään saman tien, jos jotain eläintä kiusataan. Ihmissuhdedraama tv:stä toimii ajanviettona. Vinksahtanutta :)
    -K

    VastaaPoista
  2. Sittenhän sä todella ymmärrät mitä mä tarkoitan! ;) Joo, on toi hassua, mutta toisaalta mä ajattelin käyttää samoja kasvatusmetodeja, mikäli saan joskus lapsia. Miellummin tollaisia piirrettyjä, kuin jotain taistelua ja pikachuja tai mitä lie örkkejä.... :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...