perjantai 17. kesäkuuta 2011

ooohhh

Nyt on kyllä vatsa jotenkin liian täynnä, peilistä kun katsoo, niin voisi kuvitella, että on 4:llä kuulla raskaana tai jotain...mistäpä mä tietäisin, milloin se alkaa näkyä... Mutta tuntuu ainakin siltä, kuin olisin syönyt 3 kilon edestä Nepalilaista! :)




Tässä vielä illan asu. Toivottavasti tämä kuvalaatu nyt kelpaa, koska mä olen ihan todella tsempannut näiden päivän asu kuvien kanssa!!! :) :)

Tänään tapahtui jotain jännä (toivottavasti ei haittaa, että kerron!), nimittäin tapasin ensimmäistä kertaa yhden lukijoistani. Ensinnäkin, on mahtavaa tietää, että tätäkin blogia lukee oikeat ihmiset, eikä tyyliin oma perhe säälistä (joka sekään ei lue). ;) Toisekseen, jos kaikki mun lukijat ovat yhtä fiksuja, mukavia ja tyylikkäitä, niin kylläpä mä olen onnekas!! :) Ja kolmannekseen, oli kivaa kuulla, että tässä maailmassa on oikeesti ihmisiä, joita kiinnostaa Olivia Palermo (hihi) ja muutenkin samanhenkisiä ihmisiä! Teitä tuntuu olevan niin harvassa nykypäivänä!

Täten halusin vielä kiittää kaikkia teitä lukijoitani, jotka olette jaksaneet siirtyä vanhasta blogistani seuraamaan uutta (edellisen lopettaminen oli tuskallista ja harmitti) ja kaikkia niitä lukijoita, jotka ovat löytäneet suoraan tänne ja jaksaneet pysyä matkassa mukana! :) Teidän kommentteja on aina mielettömän kivaa ja ihanaa lukea, seuraan sähköpostiani pitkin päivää puhelimessani ja aina kun joukkoon mahtuu joku kommentti, eikä pelkkiä mainoksia kaupoista ja ravintoloista, niin se kyllä piristää päivää, jos jokin! KIITOS! :)

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Hahhaa :) Ei haittaa! Kiitos kauniista sanoista! (Olin kyllä pitkän työviikon seurauksena vähintäänkin sekava ;) Oli mukava nähdä että sielläkin on oikein mukava ja ihan oikea ihminen. Halusin vaan raportoida, että kaikki sopii loistavasti, juuri niin kuin olin ajatellutkin ja jakku lähtee tosiaan matkalle mukaan. Kiitos!

    Oikein aurinkoista kesää vielä!
    //m

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa, hyvää reissua ja hyvää kesää! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...