keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

KYSYKÄÄ, TOIVOKAA






Siinä samalla kun yritin viimeksi etsiä tota Kimin lomakuvaa, niin päädyin selaamaan myös viimeisimpiä asukokonaisuuksia. Vaikka meidän tämän viikon keleihin moni asuista onkin liian syksyinen, niin kylläpä nuo kaikki niin miellyttää silmää!! Vaikka mä inhoan kylmää ja olen aina jäässä, niin kyllä se syksyyn muoti on ollu aina mulle kaikista mieluisin...

Ja toi kuumuus tekee sen, että meidän vanhassa (nykyisessä) asunnossa lämpötila nousee sietämättömäksi ja tuntuu, että aivot sulaa. Mun on pakko lähteä ulos, koska sisällä ei kierrä ilma ollenkaan. Kumpikin ikkuna tulee etelään ja aurinko paistaa läpi koko päivän.....tuskaa....nukkuminenkin on hirveää!!!

Ja koska pääni ei todellakaan nyt toimi (menin nimittäin tilaamaan VS:ltäkin taas jotain) niin helpottakaa mun työtä ja kertokaa mistä haluaisitte lukea?? Tai kysykää mitä haluatte tai jotain! Parempaan ei nyt pysty....mä meen kastelee mun kädet ja jalat kylmällä vedellä....

2 kommenttia:

  1. Sun päivän asut on aina tosi kivoja eli niitä näkisin mielelläni lisää. Samoin joku "päivä kanssani"-postaus olisi huippu. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, niitä siis lisää! :) Joo, toi itseasiassa kuulostaa hauskalta, nyt vaan eletään niin kriittisiä aikoja ton muuton kanssa, että saa nähdä tapahtuuko lähiaikoina vai meneekö heinäkuulle, mutta ehdottomasti laitan työlistalle! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...