torstai 9. kesäkuuta 2011

fascinators




Mä olen ihan hulluna kaikkiin asusteisiin ja hatut ja pipot ja kaikenmaailman päähineet ovat aina olleet mun mielestä jotenkin kiinnostavia. Liian usein perustelen kuitenkin niiden käyttöä sillä, että hiukset menee pilalle tai hatun käyttö sisällä ei ole soveliasta ja että Suomi ei vaan ole valmis samaan, kuin britit.... Jotenkin mä oon nyt kuitenkin alkanu lämpenee tollaisille eleganteille hiuskoristeille aina vaan enemmän ja haluaisin ostaa täksi kesäksi sellaisen itsellenikin. Olisi yksi tilaisuuskin missä koristeelle olisi käyttöä....





Yrittäkää kuvitella vaalea (hieman vaaleanpunaiseen menevä) kerroksellinen ilmava lyhyt mekko, mun uusi Anya Hindmarchin cluth, mustat klassiset Louboutinin korkkarit ja vaikka tollainen musta hiuskoriste, mitä tossa kollaasissakin on....ja hiukset joko loivasti laineilla tai löysällä nutturalla.... Eikös siitä saisi ihan varteenotettavan asun vaikka häihin tai kissan ristiäisiin?? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...