torstai 23. kesäkuuta 2011

betty

Nojust joo....parveke täynnä laatikoita, kämppä edelleen täynnä roinaa, ei tyhjene sitten millään, ja jossain noista laatikoista on mun puhelimen piuha. Ja puhelimessa on kuvia...Nice!

Täällä myrskyä odotellessa ajattelin nopeasti päivittää tänne kuulumisia, toivottaa kaikille hauskaa juhannusta ja kertoa, että katsottuani 2 jaksoa Ugly Bettyn 4 kautta, mä olen taas ihan koukussa ja aion katsoa nyt yhden jakson lisää!! :) Ehkä pakkaaminen jatkuu sitten huomenna.....


Ja tää bloggerikin temppuilee, äh ja puh! Mutta sentään mua onnisti tänään alennusmyynneissä!! Löysin sen paidan, jota olin etsiny Zarassa tammikuusta asti - miettikää ainoa kappale ja mun kokoa! Ja sama juttu sandaaleiden kanssa.... Kuvia myöhemmin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...