tiistai 31. toukokuuta 2011

tote



I GOT IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THE TOTE FROM ZARA!



En tiedä mikä piru sai mut eilen lähtemään toiselle puolelle kehä I:stä, mutta eipä ollu turha reissu. Olin etsiny tätä laukkua ties miten pitkään, mutta kyseinen väri oli tyyliin koko maailmassa myyty loppuun! Kävin kyselemässä keskustassa ja jumbossa ja itikseenkin soitettiin, mutta ei.....ei, niin ei!



Jumbossa ystävällinen myymäläpäällikkö kertoi, että Espanjan tehtaalla oli enää muutama kpl ja että ei ole mitään toivoa saada viimeisiä kappaleita Suomeen, ja jos sellainen ihme kävisi, niin todennäköisesti ne tulisi joko keskustaan tai Jumboon, koska itis on niin pieni, että ne ei saa ikinä mitään...


Olin jo heittänyt hanskat tiskiin, mutta eilen tuli sellainen olo, että haenpahan auton ja ajan jumalan selän taakse, you know! Tuleehan teillekin joskus sellainen tunne?? ;)

Ja siinä se (laukku) odotti minua! En tiedä oliko palautus vai mikä, mutta ei sen väliä.... Mä nopeutin askeleita kohti hyllyä ja nappasin omani! Jeeeeee! :)

Oli muuten tsäkä tänään Kaivarissakin. Tulin parkkipaikalle eikä ollu yhtäkään ruutua. Mutta sitten huomasin, että yksi auto oli lähdössä ja sain sairaan leveän paikan varjosta maksuttomasta parkista (ei sillä, että euro tekee ketään iloiseksi, mutta mulla ei ollu yhtään kolikoita, ja oli asioita hoidettavana)! Ihme tuuri ollu kyllä viime aikoina...???

Ja ostin eilen jotain muutakin, mitä olen kuolannut. Aiemmin ei ollut kokoa, mutta eilen se vaan odotti mua - pakkohan se sitten oli ostaa! :) Siitä huomenna...

7 kommenttia:

  1. hmm mä olin just näkevinäni noita laukkuja keskustan zarassa :D mutta anyway, itsehän tilasin tässä just liian kauan haaveilemani alexander wangin diego laukun ;) en niin millään jaksa oottaa, että saan sen vihdoin ja viimein käsiin!

    VastaaPoista
  2. No onpas taas huijattu olo, haha! ;) Noh, pääasia, että sain omani. Oi, toivottavasti nähdään joskus sillain, että sulla on toi uus bägi mukana! :)

    VastaaPoista
  3. jeps! luulen, että mä varmaan juurrun siihen kiinni kun saan sen :D

    VastaaPoista
  4. Eilen Aleksin Zarassa huomasin, että samaa laukkua löytyi vielä monin kappalein. Tosin, olisiko ollut hippasen isompi, mutta laukusta innostuneena voi olla, että itsekin nappaan moisen. Ihana bägi! ;)

    VastaaPoista
  5. Tiedän todellakin sun fiilikset kun löysit laukun!! :D

    Nappasin myös viimeisen kappaleen tuota väriä Turun Zarasta ja olo oli kuin lottovoittajalla <3

    VastaaPoista
  6. Heidi's fashionroom, joo näinhän sitä puhutaan, että niitä tuli sittenkin täydennyksenä jopa tänne Suomeen! Mahtoikohan toimitus eksyä?? ;)

    Johanna, hihi, mahtavaa! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...