sunnuntai 1. toukokuuta 2011

takaisin unelmoinnin pariin

Okei, eilinen meni vappua juhliessa, hyvää ruokaa, hyvää seuraa, tanssimista jne....kaikki onnistuneen illan ainekset!:)  Mutta ei siitä sen enempää. Tänään ohjelmassa oli kebabia ja kohta pitsaa....siitä voi päätellä kukin mitä haluaa! Mutta nyt kun olen vihdoin selvinnyt taas koneen pariin ja alkaa kiinnostaa muukin, kuin päikkärit ja ruoka, niin palataan aiheeseen.....KENGÄT! :)


Mä en kertakaikkiaan voi lakata sättimästä itseäni sen takia, etten ostanut Tory Burchin ballerinoja viime syyskuussa Nykissä!!! Mukava naismyyjä tuli kysymään, että haluanko sovittaa ja mä vastasin, että ei kiitos, mä vaan ihailen....tiesin, että olin jo ostanut kalliit kengät ja laukun ja paljon muutakin ja luottokorttini eivät olisi enää kestäneet enempää, johan maksoin noitakin ostoksia 5kk matkan jälkeen pois! 

Tukholmasta Natalie Schutermanin liikkeestä saisi noita kanssa, mutta ken tietää, onko malleja ja kokoja jäljellä enää elokuussa, kun suunnittelen meneväni seuraavan kerran Tukholmaan. Siis mä en kestä! Mä tartten mukavat ja kauniit ballerinat arkikäyttöön, mutta yhdetkään ei iske, eikä tunnu hyviltä jaloissa. Odotellessa raastan jalkani halpisversioilla ja laastaroin kantapäitä minkä kerkiän, i-ha-naa! 

Nyt mä meen maistaa pitsaa! (lue: syön suruuni!!! ;) )

6 kommenttia:

  1. Niitä saa myös täältä ;)

    http://www.shopbop.com/shoes-flats/br/v=1/2534374302112436.htm

    VastaaPoista
  2. Joo netistä saisi kyllä tilattua, mutta oikean koon löytäminen voi olla vähän vaikeaa....

    VastaaPoista
  3. Jeee, Tukholmaan!:) Oon jutellu myös Kristinan kanssa, ja hän on messissä elokuun toisessa viikossa. Kun mun työsopimus kirjotetaan toiv. mahd. nopee, ni pistän facebook-viestin kollektiivisesti, ni voidaan jutella siit matkast sit tarkemmin:)

    VastaaPoista
  4. Noi baltsut on kyllä ihania!
    Noista perusmustista mäkin olen haaveillut jo jonkun aikaa :)

    VastaaPoista
  5. Niin on! :) Pakko kyllä ostaa kun seuraavan kerran tulee tilaisuus! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...