maanantai 9. toukokuuta 2011

OR/OR/OR


This or this, or this, or this.... On se päätöksenteko taas niin vaikeaa, mutta kyllä mä punakultaisen kellon haluaisin täksi kesäksi! Näyttäisi niin hyvältä ruskettuneella iholla, valkoiseen toppiin ja aurinkolaseihin yhdistettynä..... Ja miksei se voisi olla Marc Jacobsin kello, hmmmmm??? :)

Tänään taas suoraan töistä treeneihin, koiralenkille, suihkuun, syömään ja nyt ihan pikaisesti koneelle. Onneksi maanantai on ohi ja viikonloppua kohti ollaan taas menossa - nukuin koko viikonlopun niin huonosti, että seuraava olisi kyllä jo paikallaan!

2 kommenttia:

  1. Mulla on ollut punakultainen kello jo jonkun aikaa ja oon kyllä tykänny! Mietin sillon kovasti että voiko sen kanssa käyttää tavallista kultaa, kun kaikki korut on kuitenkin keltakultaa. Joku kaverikin varoitteli että ne riitelee pahasti mutta ei se ole kyllä mua vaivannut. Että punakultaista kelloa vaan hankkimaan :)

    VastaaPoista
  2. Totta, mäkin oon miettiny samaa, mutta päätynyt samaan tulokseen - ei siis tartte kahta kertaa pyytää!!! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...