perjantai 6. toukokuuta 2011

nyt mä alan olla jo aika tyytyväinen....

....nimittäin mun  alusvaatelaatikoiden sisältöön! Eilen tosiaan tuli hirveä satsi kaiken maailman ihanuuksia ja vielä muutama juttu on tulossa jälkitoimituksena. Täytyy kyllä sanoa, että VS toimittaa sairaan nopeasti ja jos jotain ei ole varastossa, niin se tulee ilman lisämaksuja perässä, aikas hyvä!! :)






Kohta vuorossa sushien teko ja koska lätkän takia, telkkarista ei voi katsoa muuta, niin mulla on ohjelmassa taas datailua ja inspiksen etsintää! Jos tänään käy parempi mäihä kuin eilen ja toissapäivänä, niin siitä tulossa satoa vielä myöhemmin! :)

10 kommenttia:

  1. Hei, onko noissa VC:n alusvaatteissa aivan normikoko? Olen tilannut sieltä vain bikineitä ja ne kyllä osui aivan nappiin, kun otin yläosa isomman kuin alaosan... Mutta kuinkas uskaltaisin tilata rintsikoita, kun en ole niitä missään päässyt kokeilemaan..?

    VastaaPoista
  2. No periaatteessa on samaa kokoa, mutta jos on tasan kahden koon välillä, niin sitten voi tulla ylläri. Samoin malleissa voi olla vähän eroa. Esim. hennesin ympärysmitta on pienempi. Vaikka oma kokoni on 70cm ja tilaan VS:stä saman koon, niin Henkalta olen aina ostanut kaikki bikinit ja yms. 75. Jos bikinit oli hyvät ja tilasit sellaiset, joissa on alusvaatekoko, niin tilaa vaan saman kokoiset nytkin. :)

    Alushousut vaihtelee aika poljonkin mallien välillä. Mulle käy sekä S että XS, mutta esim. ne pitsisydeemit, niin ne on jotenkin löysemmän ja taas ne yhden koon thongsit mitä kovasti mainostetaan, niin ne oli mulle aivan liian isot sellaisenaan....ellei tykkää kasarilookista ja haluaa vetää ne kainaloon! ;)

    VastaaPoista
  3. Voisitko paljastaa pituutesi ja painosi? Tai ehkä oletkin ne jo kertonut...:)
    Hieno kokoelma :)

    VastaaPoista
  4. Kauanko toimituksessa meni? Kaveri kehui just näitä tuotteita viime viikonloppuna.
    -K

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, juu voinhan mä paljastaa 175,5cm ja 53kg. :) Kiitos, mäkin tykkään! :)

    K, reilu viikko, tosi nopeesti tuli. Ne aina sanoo, että varaudu kolmeen viikkoon ja sitten sitä vaan ottaa löysästi ja unohtaa koko asian, kunnes hups keikkaa, postiluukusta lukee kortti... Aina kun oon tilannu niin oon yllättyny ja miettiny, että ei kai ne voi vielä olla ne... :)

    VastaaPoista
  6. Hyvä juttu. Oletko onnistunut välttämään tullin? :)
    -K

    VastaaPoista
  7. Toinen juttu, mikä tuli mieleen, niin luin kerran, et otit rakennekynnet pois. Oletko ollut tyytyväinen omiisi vai sortunut takaisin rakennekynsiin? Mulla meni hermo lohkeileviin kynsiini ja työkaveri suositteli maniq:ta. Nyt on ollut geelikerros (geeli tai joku vastaava) kynsien päällä kolme kuukautta ja olen ollut ihan tyytyväinen.
    -K

    VastaaPoista
  8. Odottelen...:)

    Joo, olen ollut tyytyväinen. En kyllä ole vielä rakennekynsiä kaivannut, ne oli mun pelastus, kun kynsien hoitamiselle ei ollut aikaa, kaikki aika meni koulussa, toisessa koulussa ja töissä, nyt en enää jaksaisi mennä tunnin matkan päähän laittamaan niitä...ja lyhyet lakatut kynnet on kivat!:) Enemmän kaipaan ripsia, mutta en tiedä alanko enää siihenkään hommaan kutinan ja kustannuksen takia...ennemmin ostan laukkuja ja huiveja! :)

    VastaaPoista
  9. Kivan näköinen alusasukokoelma sulla ja kaikki niin siististi järjestyksessä :) Upeaa!

    Olen ostanut VS:n alusasuja vain heidän liikkeistä aina Jenkeissä ollessani, eli en ole koskaan tilannut. Siksi kysyisinkin että tuliko lähetys ihan lähipostiin, eikä jonnekin Vantaan tullipostiin? Vai kävitkö ensin maksamassa ALV:t ja muut tuontitullauskulut tullipostin nettisivulla ja vasta sen jälkeen lähettivät ne lähipostiisi? Yleensä kun olen tilannut EU:n ulkopuolelta niin olen ottanut ne 1-2 vrk kuriirilla kuten DHL, UPS tai FedEx ja he ovat hoitaneet tuontitullauksen ja sitten laskuttaneet koko hoidon.

    VS:n rintsikkakoot ovat muuten yllättävän väljät sillä käytän normaalisti eurokokoa 80DD mutta VS:n rintsikoissa menee 34D eli 75D.

    -L-

    VastaaPoista
  10. Tilaaminen on tosi helppoa, ei siitä musta edes pääse valitsemaan, että mitä kautta haluaa toimituksen, seuraa vaan ohjeita. Työkaverini tilasi, niin niillä tuli musta kuriiri kotiin ja mulla taas on tullu aina lähipostiin. Kaikki muut jenkkitoimitukset ovat taas tulleet tulliin. Kun tilasin, en tienny yhtään miten käy, odottelin vaan ja ajattelin, että sittenpähän menen tulliin jos on pakko.... Toistaiseksi on toiminut kuten Hennesilläkin eli erittäin helposti. :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...