torstai 26. toukokuuta 2011

my new somethin osa 1

No niin, tänään se lähetys vihdoin tuli (vähänkö muuten ärsytti, että DHL:n lähetti ei soittanut, eikä ottanut mun allekirjoitusta, vaan luovutti lähetykseni firman varastopojalla! Mä oon ihan järkyttynyt suomalaisten junttiudesta! Miten monen sadan euron tuote voidaan vaan luovuttaa ensimmäiselle vastaantulevalle?! Itse toimittaja ja toimitus oli kuitenkin ihan super!!! :)








 

Koska tällaista ei valitettavasti tapahtu joka päivä, vielä, haha! Niin piti kyllä ottaa hetkestä kaikki irti ja ottaa kuvia kaikista vaihesta! Ja koska kuvia tuli niin paljon, niin ensimmäinen osa päättyy tähän. Mulla on takana ylityöpäivä ja biitsitreenit ja mä oon ihan dööd! :) Huomenna paljastuu sisältö....sanonpahan vaan, että ois pitäny olla jo Vegasissa mukana, mutta parempi myöhään kuin ei koskaan! Nyt mä vaan odotan uutta kämppää ja uutta vaatehuonetta ja sitä, että pääsen järjestelee sitä.... :)

Onneksi huomenna on perjantai! :) Mukavaa loppuiltaa kaikille!

4 kommenttia:

  1. ihanasti paketoitu! luulen että siellä voi olla melkein mitä vaan (eniten veikkailisin kuitenkin jotain pikkulaukkua tai kenkiä) joten innolla odotan seuraavaa osaa;)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti Meidänkin odotus Palkitaan!!!!!

    VastaaPoista
  3. Huomenna paljastuu sisältö sai uuden merkityksen etenkin kun luen blogia USEIN .....

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, niin on! :) Mä olin ihan täpinöissä eilen!

    Anonyymi, toivotaan näin! :)

    Anonyymi, ai minkähänlaisen merkityksen se sai?? :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...