sunnuntai 15. toukokuuta 2011

khaki pants


Tässä ne nyt on...vähän ihmeellinen kuvakulma, kun mun jalat näyttää ihan tapeilta, mutta minkäs teet kun kuvaaja on niin paljon ylempänä...mä oon vähän suunnitellu, että laitan tulevaan kämppään kameran oikealla korkeudelle joko vaatehuoneeseen tai työhuoneeseen, niin sitten saan vaikka joka päivä päivän asuja otettu ja vielä oikeassa suhteessa... Ja ilme on yrmeä, koska joudun siristää - en siis uskonut, että harmaana päivän olisi mitään käyttöä aurinkolaseille?! :)


Ja tässä vielä muutama inspiskuva Oliviasta, ihan vain muistuttamaan itseäni siitä, minkä kanssa noita housuja voisi käyttää! Mä oon niin pettynyt, että tota laukkua ei saa enää Suomen Zaroista! Onko joku innokas hankkimaan mulle tollaisen ulkomailta??? Aina kannattaa yrittää....enpä nimittäin olisi uskonut, että joku oikeesti auttaa mua noiden tapettienkin kanssa yhtä paljon!! :)




Sellaista tällä kertaa... miksi viikonloput menee aina niin nopeasti?!

5 kommenttia:

  1. Turun Zarassa oli ainakin vielä tuota laukkua, muutama päivä sitten näin! Kysele vaikka jos ne lähettäisivät Turusta. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä, täytyypä tiedustella! :) Harmi, että Zara ei yleensä siirrä edes pääkaupunkiseudulla noita tuotteita, vaikka kuuluu Stockmann konserniin...ja taas niin Stocka kuin Seppälä lähettävät, jos asiakas haluaa...:( Täytyypä miettiä tuntisinko ketään sieltä suunnasta...hmmm?

    VastaaPoista
  3. Tukholman Zarassa oli noita laukkuja useissa väreissä. Jopa kuvan väristä laukkua oli usemapana kappaleena

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkistä!! ;) LINDAAAAAAAA, HELP ME PLEASE! RAHAT VOIN SIIRTÄÄ SAMANTIEN...;)

    VastaaPoista
  5. P.S. Tarkentaisitko mikä Zara oli kyseessä ja milloin näin nuo laukut?? Kiitti! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...