tiistai 10. toukokuuta 2011

green pants








Pitkästä aikaa Olivia ajatteli ilahduttaa meidän kivalla arkipäivän asulla! :) En edes tiedä mistä aloittaisin, koska asu on niin kiva, mutta aloitanpahan housuista! 

Farkut ei aina sovi joka paikkaan, mutta suoratkaan housut ei tunnu aina siltä oikealta vaihtoehdolta. Mä ratkaisen ongelman aina mustilla farkuilla, mutta miksi en hankkisi vaikka vihreitä tilalle? Olen nähnyt samanvärisiä housuja täällä Suomessakin, mutta en ole löytänyt mistään vastaavia. Varsinkin kesää ja kylmiä iltoja ajatellen, noi housut ois niin passelit!! 

Kuka on nähnyt lähiaikoina ton värisia, tai ylipäätään värillisiä farkkuja/farkkutyylisiä housuja ja missä??? :)


P.S. Kävin taas pelaamassa rantalentistä, torstaina on reenit, eilen oli reenit ja lauantaina meen taas rannelle, jos kelit sallii....tässähän pääsee kohta kesäkuntoon!!!!! ;)

4 kommenttia:

  1. Itse ostin juuri beiget farkut Zarasta, siellä oli myös kirkkaita värejä, khakin värisiä en valitettavasti nähnyt. Beiget ovat kuitenkin myös kivat ja todella kesäiset, ihana yhdistää valkoiseen, kultaan ja ruskeaan. Itse miellän tuon khakin syksyisemmäksi sävyksi vaikka kiva sekin on.

    VastaaPoista
  2. Ok, pitääpä mennä katsastamaan mitä Zarasta ja kumppaneilta löytyy. Mä oon jo neljästi siirtäny mun ostoskierrosta töiden tai muiden takia, mutta tänä viikonloppuna käväisen kyllä etsimässä housuja, laukkua ja aurinkolaseja... :)

    VastaaPoista
  3. Mä kävin tänään vähän pyörimässä ja Stockalla oli vihreitä (Tommy Hilfiger), mut ne mallit olivat kyllä melko löysiä. Virheä taitaa tehdä tuloaan.
    -K

    VastaaPoista
  4. Toivotaan näin, farkkuja on ärsyttävää etsiä ja ärsyttävää sovittaa! Hihkaiskaa, jos bongaatte jostain! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...