tiistai 3. toukokuuta 2011

geishan kosketus

Tänään kävin Stockmann Beautyssa katsomassa uutta huulipunaa ja sain mukaani Sensai Silk kosteusvoidetesterin. Myyjä sanoi käyttävänsä sitä itse ja suositteli sitä mulle, kun sanoin, että mikään rasva ei tunnu kosteuttavan pintakuivaa ihoani tarpeeksi pitkäksi aikaa, tyyliin työpäivän loppuun tai iltaan asti.

Kokeilin nyt siis ensimmäistä kertaa tätä ja ainakin ensivaikutelma on jotenkin supermiellyttävä. Voide on hyvin löysää ja siksi se on helppo levittää kasvoille ja kaulalle. Lisäksi se näyttää helmiäiseltä, mikä ei voi olla huono juttu! Vähän tuli sellainen geishamainen olo.... :)


Meninkin heti googlettaa lisätietoja tuotteesta ja kas, ilmeisesti näytin kovin vanhalta ja väsyneeltä, kun rasva oli vielä ensimmäisiä vanhenemisen merkkejäkin vastaan!!! Noh, kyllähän sitä ollaankin jo lähempänä viiskymppisiä kuin syntymää....

Anyway, tuote lupaa seuraavaa:



8 kommenttia:

  1. Suosittelen! Todella laadukas koko sarja

    VastaaPoista
  2. Ok, kiitos kommentista, hyvä tietää! Katsoin tänään, että pieni silmänympärysvoide pakkaus maksoi jotain 80€!!! Tolla rahalla pitäis lähteä rypyt ja kaikki! haha! ;)

    VastaaPoista
  3. Minäkin suosittelen lämpimästi, samoin sarjaan kuuluvia puhdistusaineita. Kärsin talvella todella pintakuivasta ihosta, johon mikään rasva ei tuntunut tepsivän. Samalla iho kukki ja olin suoraan sanoen epätoivon partaalla ongelmaihoni kanssa. Tämä kosteusvoide teki ihmeitä - nimenomaan Sensai Silk Emulsion Moist. (Kuvassa on muuten eri tuote :-).)

    Tiedoksesi vielä, että kosteuttavia voiteita löytyy tuota "moist"-vahvuutta, lisäksi "light" ja "super moist". <3

    VastaaPoista
  4. Tarkat silmät! ;) Oli hieman vaikeuksia löytää kuvaa pullosta, josta sai jotain selvää... ja ihan totta eri versioita löytyy ja mulla on tuo keskimmäinen. Mä todella toivon, että tuotteesta on hyötyä, kiva kuulla myös muiden kokemuksia! :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on silmänympärysvoiteesta. On todella paksua, tulee mieleen Bebathen, mutta toimivaa eritoten talvisaikaan.
    -K

    VastaaPoista
  6. Siis oonko mä nyt jääny jostain paitsi?? En todallakaan uskonu, että näin moni tulisi kommentoimaan Sensain tuotteita! Pakko se on nyt uskoa, että tuote on hyvä! :) Sitä siis seuraavaksi...

    VastaaPoista
  7. Pakko vielä kommentoida itsekin kun olen käyttänyt tuota super moistia nyt reilun vuoden ja se on oikeesti ainakin mun kuivaan ihoon ollut todella hyvä tuote! 100ml pullo on kestänyt nyt viime vuoden pääsiäisestä jolloin sen korkkasin, ja vielä riittää! Se on niin ohutta ettei sitä paljoa tarvi laittaa - siinä mielessä ei tunnu niin kalliilta kun ei tarvitse koko ajan olla ostamassa :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos kokemuksen jakamisesta! :) Alan kyllä olla ihan samaa mieltä teidän kaikkien muiden kanssa, viikon verran olen kohta käyttänyt ja todella kivalta aine tuntuu! Levittyy kuin unelma ja mä oikein odotan, että pääsen pesemään kasvot ja laittamaan sitä uudestaan! :) Totta, jos se noin kauan kestää, niin hintahan ei ole ollenkaan pahimmasta päästä! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...