maanantai 16. toukokuuta 2011

Daria Pouch

Mulla on viime aikoina käynyt joku ihan älytön, ei todellakaan mulle tyypillinen tsägä, että olen löytänyt kaupoisto juuri sen mitä olin etsinyt, lisäksi viimeisenä kappaleena, ainoana kappaleena ja mahdollisesti vielä alessa! Crazy! Jokohan se onni pian taas kääntyy.....? ;)

Viime postauksissa kuvat jo vihjasivatkin, mutta lauantain ostossaldona oli mm. tämä pikkulaukku....





 

Ensin harkitsin tätä mustana, mutta sitten ajattelin, että ehkä ruskea voisi tuoda sittenkin vähän vaihtelua, sellaista kun ei ole koskaan ennen ollut. Jostain syystä toi väri näyttää niin salamalla kuin ilman ihan lastenkakansävyiseltä kuvissa, mutta todellisuudella laukku on ihana: kivan värinen, mielettömän pehmeä ja noi kultaiset yksityiskohdat on todella kivat! Ajatella, että koko liikkeessä oli vain yksi tällainen laukku ja se oli nimenomaan etsimäni ruskea!! I'm so lucky! :)

P.S. Varasin äskön vihdoin ja viimein, melkein vuoden tuon jälkeen, ripsien kestovärjäyksen! Ja arvatkaa mitä....oli muuten ainoa ja viimeinen aika mitä tänään lähiympäristöstä sai!! Taas! Onneksi on nuo nettivaraukset nykyään joka paikassa, pääsee heti tsekkaa tilanteen ja varaamaan vaikka samalle päivälle, jos siis kerkesi ennen mua...viimeinen aika meni jo! ;)

6 kommenttia:

  1. Hei Elena!

    Oliko tuo siis jotenkin alennettuna vai ihan normaalihintainen? Se on nimittäin myös minun ostoslistallani :)

    Sinulla on kiva blogi, olen lukenut pitkään, mutta en ennen kommentoinut :)

    -Bella

    VastaaPoista
  2. Ai niin, ja minkä hintainen tuo oli Suomen liikkeessä?

    -Bella

    VastaaPoista
  3. Moikka Bella, kiitos! Laukku oli ihan normaalihintainen, mutta ainoa ja viimeinen Suomessa. Alennetulla hinnalla viittaisin aiemmin näyttämään Karen Millenin hameeseen, joka oli viimeinen Suomessa ja alennuksessa! ;) Laukku oli sen 200€ kuten nettisivuillakin! :)

    VastaaPoista
  4. Ja sen takia olen näitä ihmetellyt, koska mä olen ehkä maailman huonoimman arpaonnen omaava ihminen, mutta piti "valita jono" ennen kuin tulin tähän maailmaan, joten mitä ilmeisemmin en ollut arpaonni jonossa!! ;) ....toisaalta taas olen joskus rikkonut jonkun peilin, niin ehkä 7 vuotta on jo kulunut, haha!

    VastaaPoista
  5. Ok, kiitos tiedosta :) Kiva, että sinulla on ollut hyvää tuuria, toivotaan että se jatkuu! Täytyy ehkä piipahtaa liikkeessä kyselemässä koska tulisi lisää, pussukka on nimittäin aivan ihana!

    -Bella

    VastaaPoista
  6. Niin on, toivottavasti sullekin löytyy oma! Siellä oli muuten yksi kiva musta, jossa oli iso hapsu, jos kiinnostaa! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...