lauantai 28. toukokuuta 2011

colours of my life

Kerroin pari päivää sitten pinkeistä housuista, mutta en kertonut sitä, että olen hipelöinyt myös vihreitä ja ostin ne vielä aiemmin... kiireen vuoksi, mulla jää vaatteet usein roikkumaan vaatekaappiin hintalapuilla varustettuna ja odottavat siellä, kunnes kerkiän tai jaksan sovitella ja sommitella....



Noh nyt sitten tein niin ja sommittelin jotain, mitä en normaalisti tee värejä ja värejä keskenään. Vaatekaapista löytyisi vielä pinkkiä, sinistä ja keltaista, mutta otin nyt vain nuo värit, mitä Zarakin on tällä hetkellä täynnä - kerta housut on Zarasta ja siellä on värit tänä vuonna kovassa huudossa, niin pakko kai niiden on sopia keskenään....??


Yllättävän makeat asukokonaisuudet näistä tuli, mutta hieman epäilyttää että menisin näin töihin? Bilettää - kyllä! Töihin - ehkä helteillä?? Ja sitten toinen asia, kun vetää päälle jotain noin räikeää päästä varpaisiin, niin miten tosiaan palata takaisin mustaan ja neutraaleihin sävyihin?? Pitää vähän sommitella näitä, että miten ne saisi toimimaan noiden neutraalien värien kanssa, ja mielellään ympäri vuoden!

Ja tuli muuten mieleen, että enpä ole vielä hankkinut niitä kultaisia sandaaleitakaan a la Jennifer Anniston, täytyy laittaa ostoslistalle, jos mennään syksyllä Lontooseen tai Madridiin....Ja onhan mulla töidenkin puolesta odotettavissa matkoja syksyllä....

Ootte varmaan jo ihan hermona noiden mun listojen ja kollaasien kanssa, mutta taidanpa tehdä vielä yhden tarvelistan/kollaasin tässä lähipäivinä! Nimittäin, listat - they make me focus!!! :)

2 kommenttia:

  1. Noi on tosi ihanat, ihana väriläiskä! Voisin hyvin kuvitella nuo vihreät pantsit myös jonkun kivan valkoisen röyhelöpaidan kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Mä mietin vähän samaa, mulla on pari paitaa, mitä ajattelin koittaa tänään noiden housujen kanssa! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...