perjantai 8. huhtikuuta 2011

revealing the big secret

Nyt on vissiin aika kertoa, mikä mua on viime aikoina pitänyt kiireisenä!











Eli ollaan ostettu uusi koti - mun tapauksessa ensimmäinen oma! Ja eilen myytiin nykyinen asuntomme!
Nyt asunto on täynnä lehtiä, kuvia, kirjoja, sisustusjuttuja, papereita, pohjapiirroksia, kangaspaloja, valokuvia ja ties mitä muuta, sillä sisustettava on melkein 100 neliömetriä + piha!!! I'm so happy and excited!! Voitte kenties kuvitella, että kun viimeistään kesäkuussa muutetaan, niin tänne tulee aika paljon sisustusjuttuja! Nimittäin tämä kämppä laitetaan aika viimeisen päälle.... :)

So stay tuned!!! Ja odotellessa hieman kuvia Rachel Zoen ja Elin Klingin kodeista....

12 kommenttia:

  1. onnea uudesta kodista! onpas suuri asunto! toivottavasti saat siitä laitettua mieleisesi. sisustaminen on todella kivaa. onko se helsingissä, espoossa vai vantaalla? tuleeko sulla esimerkiksi pitkä työmatka?

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! :) Asunto on Espoossa melko lähellä nykyistä kämppäämme, joten matka ei hirveästi pitene nykyisestä 30 min autolla. Mä olen niin onnekas, että ajan kehä 3 vastavirtaan, joten en joudu kärsimään ruuhkasta! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Lähdenkin tästä taas sisustusostoksille.... ;)

    VastaaPoista
  4. Onneksi olkoon!
    Uutta kotia on ihana sisustaa, ja tietysti vanhaakin :)
    Pihan laittaminen on ihan oma maailmansa, se jos joku on palkitsevaa.
    Odotan sisustusjuttuja innolla :)

    Marde

    VastaaPoista
  5. Kiitos! Mä olen niin täpinöissä, etten malta pysyä housuissani!! Vielä pitkät 2 kuukautta... ;)

    VastaaPoista
  6. paljon onnea, tälläisia uutisia on aina niin kiva kuulla!:) ja sisutusjuttuja odotellaan jo täälläkin innolla;)

    VastaaPoista
  7. Kiitos! :) Ja niitähän sitten tulee.... ;)

    VastaaPoista
  8. No kiitos! Mä oon ihan innosta piukeena!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...