keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Per-fect




Mitä enemmän mä katson Rachel Zoeta, sitä enemmän mua yllättää, naurattaa ja kauhistuttaa ajatus, miten hänen pukeutumisensa, tyylinsä, ajatusmaailmansa ja jopa parisuhteensa muistuttaa omaani - sillä erolla, ettei mulla ole yhtä paljon rahaa, yhtä isoa kenkäkokoelmaa, eikä uraa stylistinä Losissa...mutta kuitenkin! :)

Mä olen jopa vihdoin antanut itselleni anteeksi sen, että kotiasunani toimii aina valkoinen kylpytakki. Nyt kun olen huomannut, että myös Rachel on kotioloissa aina valkoisessa kylpytakissa, niin mulla on yksi stressiaihe vähemmän...;) 

Viimeisimmät jaksot ovat aina jossain vaiheessa johtaneet keskusteluun lapsista. Rachel on 38 vuotias ja vihdoinkin saanut ensimmäisen poikansa - kaikista peloista huolimatta. :) En enempää syvenny aiheeseen, mutta nuo yllä olevat kuvat ovat upeita, ja videolla Rachel näyttää sata kertaa paremmalta!!! On aina yhtä upeaa löytää kuvia odottavista naisista, jotka tyylillisesti just nail it!!!  Rachel ja Roger ovat jotenkin niin symppiksia! :)

8 kommenttia:

  1. Todellisuudessahan Rachel on 49 vuotias. Syntynyt vuonna 1962...
    Siksi myös lapsenteko oli melkoista taistelua, mutta onneksi onnistui!

    VastaaPoista
  2. Aijaa, enpä olekaan tarkistanut, hassua, että hän itse sanoi suht uudessa jaksossa noin, haha! :) Noh...eikös se nainen ole aina 18 v kun on sen kerran täyttänyt....;) Upeaa, että homma sujui, vaikka lapsen kannalta harmillista onkin, että vanhemmilla on jo noin paljon ikää!

    VastaaPoista
  3. Moi,

    mistä katsot jaksoja? ei kai niitä enää näiltä suomen kanavilta tule vai onko mulla mennyt jotai ohi? :)

    VastaaPoista
  4. Tämä onkin vähän tricky thing..olen joutunut etsimään netistä kaikki jaksot erikseen ja toistaiseksi olen päässyt vain 3. kaudelle....4. ainakin kuvataa, mutta ehkä niitäkin jaksoja on jo jossain, pitää etsiä! :) Sen verran on työtäsi helpottaa, että ne on Megavideoita, jotka näkyy Suomessa, tosin niissä on 72min aikarajoitus, eli vajaan 2 jaksoa päivässä! ;) Mutta valitettavasti ei ole antaa yhtä sivustoa, koska en ole tallentanut niitä mihinkään suosikeihin... Kokeile googlesta ohjelman nimi + megavideo?? :)

    VastaaPoista
  5. No joo, Rachelin iästä on ollut monenlaista spekulaatiota, mutta näkeehän tuon jo naamastakin, että kyllä ikää on hiukkasen enemmän kuin 38-v! Jossain jutussa oli joskus vahingossa paljastunut tuo sen syntymävuosi, joten lienee paikkansa pitävä juttu. Aika surkeaa, että pitää valehdella noinkin paljon, vaikka kaikki tietää totuuden kun katsoo sen kasvoja ;-)

    VastaaPoista
  6. Toisaalta hänellä on aika stressaava elämäntyyli ja hänen isosiskonsakin näyttää nuoremmalta...mene ja tiedä! Ainahan ihmiset spekuloi - jotenkin mä en vaan jaksa uskoa, että hän olisi melkein viisikymppinen, ainakaan eilisen jakson perusteella! Mutta hyvä jos itse uskoo olevansa nuorempi... :)

    VastaaPoista
  7. en minäkään kyllä jaksa uskoa että rachel on lähemmäs 50, vielä kun hän itse useasti on sanonut ikänsä olevan jotain muuta... mutta oli miten oli, rachel on aivan upea<3 ja et ole ainut joka on kotona valkoisessa kylpy/aamutakissa, ei varmaan tarvitse arvata kahdesti mitä ylläni on tälläkin hetkellä:D

    VastaaPoista
  8. Hihi, se onkin maailman mukavin asu päällä! Sillonkin kun valmistautuu johonkin eikä tiedä mitä laittaa päälle, niin kylpytakki voi pitää ihan viimeiseen asti!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...