keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Now tell me something: Who do I feel naked in shorts?

Nyt alkaa olla taas se aika vuodesta, kun ei vaan tee mieli laittaa jalkaan kireitä farkkuja. Suorissa housuissa en vaan itseäni näe, hame vaatii sukkahousut, jotka ei oo koskaan ollu mun suosikkeja, paljan jaloin ei tarkene ja ihokin on vielä niin kalpea....ja sitten on sortsit! Mutta minkä takia, mä en kehtaa mennä sortseilla töihin, en edes vaikka olisi sukkikset alla......

Lähdin googlettelee julkkiksia sortseissa ja tietenkin Olivian kuvia, jonka päällä sortseja näkee hyvinkin usein....











Mulla ois ihanat nahkasortsit ja farkkusortseja ja samanlaiset paksut mustat sortsit kuin Olivialla ja ne ohkaiset vaaleatkin on löytyny hennesiltä. Mitäs te, oletteko käyttäneet sortseja paljonkin töissä? Työni ei periaatteessa ole pankissa eikä vakuutusyhtiössä tms. mutta jotenkin tuntuu silti, että sortseissa olen pelkkää jalkaa ja tunnen itseni vielä paksuksikin....hmmmm...... Ideoita????

4 kommenttia:

  1. mä olen just töissä pankissa, vakuutusyhtiössä, jne. :) joten pukeutuminen on hieman rajoittunutta. Yritän sitä joten piristää ja erottua, mutta sitten vapaa-aikana olis tarkoitus revitellä senkin edestä. töissä on olen käyttänyt polviin asti olevia housuja, oli jo pois muodista tai ei, mutta jotain on pakko keksiä. siksi esim. tämä blogi on niin ihana, että saan inspiksiä vapaa-ajan pukeutumiseen ja niihin must have-tuotteisiin. et kiitos vaan! :)
    -K

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kuulla! Ja kiitos vaan itsellesi kun jaksat kommentoida ja kertoa enemmänkin kuin "kiva" tms. ...ei sillä, etteikö kaikki kommentit olisi kivoja, mutta silti, kiitos vaivannäöstä! :)

    VastaaPoista
  3. Mulla samat fiilarit, eli farkut kyllästyttää. Tykkään shortseista superpaljon, itse asiassa mulla nyt ihan hirmuinen shortsivillitys päällä ja "muutama" uusi lyhyt pöksy on tullut viime aikoina hankittua... :D
    ja mä oon kyllä uskaltautunut käyttämään niitä nyt keväällä paksujen sukkisten kanssa ihan arkenakin. :)

    VastaaPoista
  4. Niin se on asenteesta, tilaisuudesta ja muista vaatteista kiinni. Esim. Christine Centeneran revityt farkkusortsit ja bleiserit -yhdistelmä näyttää aina so chic!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...