perjantai 29. huhtikuuta 2011

mun tuuria

Tänään tuli tilamaani kiilakorkokengät, jotka osoittautuivat aika kivoiksi! Aluksi pelkäsin, että mitä jos olenkin liian pitkä, mutta mitattuani itseäni peilin edessä omaan mieheen ja jäätyäni silti lyhyemmäksi, rauha oli taas maassa! ;) Olin tilannu myös Havaianas flipflopit, mutta mun tuurilla ne jäivät pois toimituksesta - kiva taas selvittää englanniksi että mitä on tehty! Mä en kestä, että mulla on aina niin huono tuuri! Siis miten iPadikaan ei voi vieläkään latautua 3 huollon jälkeen (pitkä tarina!)?? Huomenna mä palautan sen tai vaihdan uudempaan malliin!!!!!!

Mutta mitäs mieltä olette näistä?



Niin ja mun leveälahkeiset farkutkin tuli ja ylläripylläri sovittamatta sopivat niin hyvin kuin olisivat mulle tehty!! :)

4 kommenttia:

  1. Tosi kivat, me likes! :)

    Mulla oli välillä vaihe jolloin en oikein tykännyt kiilakoroista, mutta nyt keväällä olen alkanut taas intaantumaan kiiloista :)

    VastaaPoista
  2. Sinähän olit kärppänä kommentoimassa! Hihi! :) Joo, kiilat on sellainen kesäjuttu...ihastuin ton mallisiin kenkiin viime kesänä, mutta mistään ei löytyny vastaavia, onneksi ei tartte nyt lähteä palauttamaan! :)

    VastaaPoista
  3. Mistä saisi hikisiä kenkiä ja sukkahousuja??

    VastaaPoista
  4. Jaa-a, hyvä kysymys! Kerrohan, jos tiedät! ;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...