maanantai 14. maaliskuuta 2011

synttärilahjoja

Kuten kerroin aiemmin, viime keskiviikkona mulla oli synttärit ja eilen perheeni kävi meillä kahvittelemassa (lue teellä) ja onnittelemassa mua! Oli jotenkin superkiva perhetapaaminen, syötiin yhteisvoimin tehtyjä hyviä piirakoita, juotiin teetä ja viiniä ja jutskailtiin....:)

Ja tässä pieni kurkistus synttärilahjoihini, joista olin ihan valtavan iloinen, kuin pikkulapsi konsanaan.....;)


Sain mm. ihania ruusuja....mikä sen parempaa näin kevään kynnyksellä! Jotenkin mä olen aina yhdistänyt naistenpäivän ja mun synttärit heti seuraavana päivänä kevään alkuun.... Ihanaa kun on jo niin valoisaa ja pakkaset alkaa hellittää!!! :)


Sitten mä sain tälläisen hienon kynttiläastian tai mikskä tota voisi kutsua? Äiti on kenties huomannut, että mä en voi elää ilman kynttilöitä ja ostan niitä ja erilaisia kynttilätelineitä/lyhtyjä yms. koko ajan lisää. Edellinen erikoisuus (joka ei muuten ole mikään pieni taikka helpon mallinen) tuli mukana Nykin matkalta ja nyt sitten tämä! :) Lasinen astia on siis tyhjä ja sinne voi mielensä mukaan laittaa omia täytteitä.... Nyt astiassa on hiekkaa ja Kreikasta tuotuja simpukoita, pääsiäisenä tulee tipuja, munia ja tehkä jopa rairuohoa, jouluna joulupalloja ja syksyllä voisi laittaaa vaikka käpyjä ja ruskalehtia.... Ja sittenhän tuohon sopii erilaiset kukat, esim. gerberat, kivet, kahvipavut ja ties mitkä muut..... :) 


Sitten mä sain kauan himoitsemiani Villeroy&Boch:in mukeja NewWave sarjasta. Aivan ihania! Sitten kun meillä on isompi koti ja isompi keittiö, niin hankin enemmänkin tätä sarjaa ja laitan niitä kauniisti jonkun lasioven taakse esille.....



Mutta näiden lisäksi sain vielä uuden objektiivin järjestelmäkameraani.....nyt ei muuta kuin jonnekin matkalle niin pääsee kunnolla kuvaamaan. Nykin kuvistahan mä teetin tauluja makkariin ja niistä tuli todella hienoja, miten hienoja niistä olisikaan saanut, jos olisi ollut tämä lisäobjektiivi jo silloin mukana! Ei auta kuin suuntaa uudestaan Jenkkilään.....;)

Miten mä sainkin tänä vuonna niin ihania lahjoja?!! Lisäksi sain vielä kynttilän ja itse allekirjoitetun kortin neljävuotiaalta kummitytöltäni ;) ja puisen arkun, jonka sisällä oli supertyylikäs metallinen sytkäri ja sellainen juttu, jolla voi sammuttaa kynttilöitä, sellainen "kippo varren päässä"....huhhuh....mitä sanoja!!! Haha! :) Mut näitä en saanut nyt valitettavasti mukaan kuvaan.... On mulla kyllä mahtava perhe! :)


Muistakaa vielä myöhemmin tulla täällä käymään ne, joita kiinnostaa päivän asut...laitan myöhemmin tämän päivän asusta kuvat tulemaan...:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...