keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

revitalash

Kuten joku ehkä tietää tai muistaa, olen luopunut vähän aikaa sitten ripsipidennyksistäni, koska liimasta alkoi tulla allergisia reaktioita. Omat ripset ovat kasvaneet takaisin omaan mittaansa ja ripsarilla ne on ihan yhtä hyvät ja pitkät kuten aina ennenkin...huh....nimittäin kaikki pelotteli, että omat ripset menee pidennysten jälkeen pysyvästi pilalle!



Tänään töissä työkaverin kanssa tuli puheeksi ripsienpidennykset ja siinä samalla Revitalash. Hän oli kuullut hyvää tuotteesta, mutta ei muistanut nimeä. Minä taas tiesin tuotteen, mutta en ollut varma sen tehosta. Kotona lähdin sitten googlettelee lisää asiasta ja kyllä tuotetta hehkutetaan aika lailla!!! Ei kai se pahemmaksikaan voi mennä....



Ja aika vaikuttava on tämäkin artikkeli aiheesta! Voi hitsi, nyt tekee kyllä mieli kokeilla, kuulemma Beyonce, Courtney Cox ja Jessica Simpson vannovat tuotteen nimeen! Ja tuotteen syntytarina on niin valloittava (voipi olla myös markkinointikikka :) ): Mies ja lääkäri kehittää tuotteen, jonka avulla syöpähoidoista toipuva vaimo saa omat ripsensä takaisin!! :)

Tuote maksaa 120€, mutta riittää puoleksi vuodeksi, joten huomattavasti halvemmaksi tuo tulee kuin ripsien pidennys! Mitäs mieltä olette, uskotteko tehoon? Entä onko kellään kokemuksia? :)

4 kommenttia:

  1. Tilasin kaverin kanssa tuon englannista ja hintaa taisi olla 75€ kpl. Mulla oli kanssa ripsien pidennykset, mutta elämä ilman niitä on paljon helpompaa. Nyt olen käyttänyt sitä kolmisen viikkoa ja ehkä näyttää ja tuntuu, että ripset olisi vähän kasvaneet. Kyllähän ne pidennyksien jäljiltä aina onnettoman lyhyet kyllä olivatkin. Varoituksen sana kuitenkin allergisesta reäaktiosta, jos sulla tuli ripsistäkin. Itsellä vähän alkuun vain kirveli. Kannattaa kuitenkin kokeilla mutta en 120€ siitä maksaisi jos vaikka jää käyttämättä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista, hyvä tietää! Muistatko mistä olet tilannut? Mulle tuli allergia vasta muutaman kk käytön jälkeen ja tosta tuotteesta olen kuullut että kirvelee kaikilla hetken laitosta...kuuluu kaiketi asiaan...? 75€ voisin tilata vaikka heti...:)

    VastaaPoista
  3. Pitkästa aikaa eksyin taas tänne! :) Mullakin on ollut nyt pidennykset ekaa kertaa, tosin nyt ne on lähtemässä irti, enkä jaksa käydä huollattamassa niitä. Mulla on nyt tossa oikeessa silmässä aika kauhee ripsikato! yhyy! Kauan sulla muuten meni kun omat ripset oli kasvanu suht ennalleen? Pitänee varmaan munkin hankkia tota revita lashia :D

    VastaaPoista
  4. No mä tosiaan kasvatin omani pois, olen kuullut että poiston yhdeydessä lähtee kaikki omatkin ripset mukana, joten en lähtenyt maksamaan siitä!;) 4 viikkoa ne oli normaalisti, sitten 5. viikolla aloin käyttää ripsiväriä, joten pidennykset ei juuri erottuneet....Sitten varmaan 7. viikolla kun jäljellä olevat pidennykset oli jo liian pitkät, niin lyhensin muutamia kynsisaksilla, siis ehkä 5 ripseä/silmä. Ja sit nekin lähti pois. Sen jälkeen tuntui, että ripsiä oli riittävästi, mutta olivat normaalia lyhyemmät, varsinkin kun on tottunu, että on aina ollut pitkät omat ripset...muut ei varmaan huomannu yhtään mitään!! Ja sitten kun olin ollu pari viikkoa ilman, niin kaikki kerkesi kasvaa omiin mittoihin! Nyt ovat jo entisellään! :) Välillä vähän himottaa, mutta yritän pitää mielessä, että mallit on upeita, eikä heillä saa olla tekoripsiä eikä mielellään kynsiäkään! :) Omilla oon pärjänny oikein hyvin, ainoa, että pitäis ostaa uusi kunnon ripsari! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...