lauantai 5. maaliskuuta 2011

lauantaiturhautumista




Tässä taas uusia kivoja ja helppoja inspisasuja arkeen! :)


Mun pitäis ehkä lähteä ulos (ehkä jo senkin takia, etten tee nykyään enää mitään, johtuu tosin noista pakkaskeleistä), mutta täällä mä vaan oon! Ei Helsigissä tunnu tällä hetkellä olevan yhtäkään sellaista paikkaa, minne tekisi mieli mennä...miksi siis turhaan vaivautua?!! Agendalla oli kynsien lakkaus ja nyt se on suoritettu, mitäs sitten??

Ulos menemisen sijaan mä unelmoin Nykin reissusta ja ihanista vaatteista ja asusteista, joita täältä ei vaan saa!! Ahdistavaa pyöriä Manskun ja Aleksanterinkadun ympäristössä uudestaan ja uudestaan, löytämättä yhtään mitään!!!!!!!!!!!! Arghhh.....

Mietin, että ostaisinko synttärilahjaksi itselleni uuden laukun tai edes clutchin koska sitä tarttisin ehkä jopa enenmmän, mutta ei löydy mitään! Mun mielestä useamman sadan euron laittaminen asusteisiin on muutenkin hieman koomista, mutta että tekisin sen, vaikka en edes tykkää tuotteesta....joo ei tule kuuloonkaan!


P.S. Ostin tänään uudet kengät ja kosmetiikkaa, niistä myöhemmin omat postaukset...:)

3 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen! Helsingissä vaan on talvisin kauheen ankeeta! (ei varmasti kaikkien mielestä, itse oon paluumuuttaja) Jos ulos jaksaa mennä, on kaikki oman henkiset ihmiset kotona lataamassa pattereita työviikon jälkeen. Oon ratkaissut asian kutsumalla tyttökavereita parin viikon välein iltaa istumaan hyvän ruuan äärelle. Kun on hauskaa seuraa, jatkopaikallakaan ei oo niin kovasti väliä ja oma henkinen akkukin latautuu! Tyttikset vaan peliin sinne! :) (+ onneksi kesä on jo lähellä!)

    VastaaPoista
  2. Voi ei:/ No mut parempi vaa latautuu kesää varten. Meil meni eilinen ihan hyvin. Oli sellast omaa kivaa ja tanssittii paljon. Mun mekko toimi hyvin illalla;) Oli tosi tosi kiva jutella eilen. Pitäis ottaa useemminkin.

    VastaaPoista
  3. Tiedättekö, tänään oli niin tehosunnuntai, että sitä jälkeenpäin vaan kiittää, ettei valvonu lauantaina! ;) Totta, hyvä seura ja kesä ratkaisee kaikki ongelmat! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...