lauantai 5. helmikuuta 2011

Matkalle mukaan

Te ootte varmaan jo ihan täynnä näitä kollaaseja, mutta mä vasta oonkin päässy vauhtiin! Nyt tein kollaasin niistä asioista, jotka pitäisi hankkia mahdollisimman pian ennen seuraavia työmatkoja.....

Untitled

Eli edelleen tuo huivi/viltti lämmikkeeksi, samoin kivat villasukat ja unimaska (mä ajattelin opetella sen käyttöä sitten pidemmillä lennoilla), nimittäin työreissuilla pitää olla heti skarppina!! Matkalompakko, iPadille kotelo ja sitten joku ihana kansio piristämään kaikkia A4 papereita, mitä ei viitsi taitella pienempään kokoon. Uudet aurinkolasit ja joku kosteuttava suihke kasvoille, mitä voi laittaa myös meikin päälle (esim. Body Shopilla on hyvä tuote!), tietysti matkalukemista ja joku kiva yökkäri, joka on tarpeeksi tyylikäs, mutta ei nuhjuinen, liian seksikäs tai lapsellinen (jos joutuu nukkumaan kämppiksen kanssa)....haha! :)

MITÄS TYKKÄÄTTE UUDESTA BLOGIASUSTA?? Sain jo aiemmin palautetta, että ois kiva jos ylhäällä ois joku kuva, no nythän niitä on..... OSASIN IHAN ITSE TEHDÄ KOLLAASIN NYKISSÄ OTETUISTA KUVISTA! Mä oon aika ylpeä itsestäni, ainoo vaan, että en osaa pienentää sitä...ois kiva, että näkyisi heti viimeisin postaus tai edes otsikko, mutta nyt sitä joutuu kelaa alaspäin....voivoi.... Mutta muuten oon aika tyytyväinen! :)

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia New Yorkista oot saanut! :)

    VastaaPoista
  2. Joo, mä niiiin haluaisin Nykiin uudestaan!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...