maanantai 28. helmikuuta 2011

mikä neuvoksi?

Ne ketkä ovat seuranneet edellistä blogiani tai tuntevat minut, tietävät jo tämän laukkudilemmani: en siis osaa päättää minkä laukun haluaisin tai mihin seuraavaksi säätäisin - kaikissa on jotain vikaa tai jotain minkä takia en osaa valita yhtä ainoaa!!! Edellisen Marc Jacobsin laukun ostin syyskuussa Nykissä ja se oli kovan etsinnän, työn ja tuskan takana! Nyt on taas sama laukkupaijainen palannut!!!

Kävin googlettelemassa street style kuvia ihmisistä, joilla on Vuittoneita, koska olen jo pitkään miettinyt että hankkisinko jonkun Vuittonin, mutta mitä olen aina syystä tai toisesta siitänyt! Sivustoon voit tutustua täällä ja suosittelen sitä lämpimästi!! :)


Mutta jos joku asia on varma, niin se asia on ainakin varma, että mä olen heikkona kaikkiin Vuittonin erikoisuuksiin....asusteisiin, matkalaukkuihin, meikkipusseihin, kalentereihin, iPad-koteloihin yms. Kun taas laukun kanssa on ongelma...Olisiko se nyt sitten Neverfull, vai Noe, vai Speedy vai Delightful?? Ja millä kuosilla mikäkin niistä, jos päätänkin ostaa jossain vaiheessa toisen?? Voih.....

4 kommenttia:

  1. Tämä on kyllä paha....omistan itse muutamia Vuittoneita ja käytetyin niistä on ehdottomasti Speedy Damierinä. Itse himoitsen tällä hetkellä LV:n isoa huivia, koska laukut ei jostain syystä enää kiinnosta niin paljon. Käytän Speedyn lisäksi todella paljon Mulberryjäni ja sitten muutamaa ihanaa parilla eurolla ostettua nahkaista kirppislaukkua...Kaikki muut laukut (joita on ehkä liikaa) ovat jääneet vähäisemmälle käytölle. Ymmärrän kyllä probleemasi, mutta en ehkä osaa auttaa siinä. :-)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, kun joku ymmärtää...kotona ei oikein saa vastakaikua, haha! Mun tavoite on, että kaapissani ei olisi MITÄÄN mitä en käytä! Ja mä oon erittäin vaativa..... Mulla on yksi iso vuittonin huivi ja se on ihana! Haluaisin vielä samanlaisen mustan ja gepardikuvioidun...:)

    VastaaPoista
  3. itselläni oli sama pähkäily ennen kuin ostin vuittonini, melkein suosittelisin että menet vuittonille ja sovittelet muutamaa suosikkimalliasi niin ehkä se siitä vähän selkiytyisi?:) mielestäni kuoseista monikäyttöisimmät ovat joko monogram tai damier ebony

    VastaaPoista
  4. Niin minustakin ja oikeassa olet! Kunhan vaan aikaa löytyy ja selviän keskustaan.....:)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...