perjantai 25. helmikuuta 2011

Lily style

Menin taas etsimään kuvia tulevasta Gossip jaksosta ja ah!! Edellisessä blogissa hehkutin Lilyn tyyliä ja olen edelleen sitä mieltä, että tolta mäkin aion näyttää 40-vuotiaana!!! Aivan ehdottomasti! Niin tyylikäs nainen, vaikka onkin fiktiivinen olento....:)


Ja kappas vaan! Mä arvasin, että noille kahdelle tulee vielä sutinaa!!! ;) Mä oon niin lopen kyllästynyt Serenaa, joka vuosi samat kuviot, koiranpentuilme, uusia miehiä ja aina ongelmia! Kerrankin on Blairin vuoro nauttia elämästä ja kukapa muu sopisi romantikolle kuin romantikko? Ja kuka olisi parempi vastakappale täydentään pakettia, kuin lonely boy??!!! :)



Toivottavasti Gossip Girl ei lopu ikinä, vaikkapa pelkän tyylin takia!! :) Miksei Kauniita ja Rohkeita ei voida kuvata jossain Nykissä ja uudenlaisilla vehkeillä......hmmmmm........

5 kommenttia:

  1. Heippa,
    mistä katsot noita Gossip Girl -jaksoja? Itsekin fanitan NYCia ja sarjaa, mutta en tiedä mistä jaksoja saisi näkyviin. Samoin ihailen Olivian tyyliä kovasti. :)

    VastaaPoista
  2. Blair on ihan mun suosikki! Välil kyl tekee kipeetä kattoo Gossarii ku haluu nii paljon Nykkiin, mut sit ajattelen, et kyl munki vuoro viel tulee:)

    VastaaPoista
  3. Eve, Tota multa on ennenkin kysytty, mutta mä jätän kyllä suosiolla tollaiset tietokonejutut miehille! ;) Osaiskohan Linda sanoa mistä netistä olet noita jaksoja löytänyt? :)

    Linda, niin munkin! Ekana kautena en ihan päässy sisään, mutta nykyään se on munkin suosikki! :)

    VastaaPoista
  4. Mä käyn kattoo nettitelkkarista: www.ch131.com, www.casttv.com tai http://tv.blinkx.com/. Osa sarjoista noissa on ilmasii, osa maksaa. Ite katon vaan, jos on ilmanen. Megavideon tarjonnoissa on paras laatu. Parasta on ettei tartte latailla mitään vaan pääsee suoraan kattoo:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos Linda vinkeistä! Näistä oli osa uusia mullekin! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...