lauantai 26. helmikuuta 2011

Duttifrutti

Löysin yhden neulehameen Massimo Duttin sivuilta: pure love!!!! Miksei Suomessa voi olla Duttia?? Ärsyttää niin paljon, että sattuu.....

Tämä alla olevakin on niin täydellinen kuva ja asu! Harvoin tulee tälläisia, mutta kun tulee, niin tää on kuin vääntäisi veistä haavassa!! Kyllä, näin muotifriikki mä oon, mä en osta, ettei tunnu puukon iskua. Ja nyt tuntuu, niin että saletisti natsaa kaikissa kohteissa!


Siis mitä, haluanko mä kukkamekon ihan oikeesti??? Joo, jos siihen saa päälle tollaisen trenssit ja ruskeat bootsin....awwww!!! :) Linda, voisinkohan mä ehkä tulla Tukholmaan???? ;) Mä en edes tiedä minkä noista valitsisin...vai ottaisinko kaikki...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!



Tää on niin väärin, just kun musta tuntui, että en himoitse juuri nyt mitään - vain järkeviä ostoksia!!! :)

2 kommenttia:

  1. Kyl sä tiiät, et you´re welcome anytime!:D Sun vertasta seuraa kaipaa aina.

    VastaaPoista
  2. Joo, ei auta kuin kattoo kalenteria ajan kanssa ja odotella palkkapäivää!! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...