tiistai 8. helmikuuta 2011

dilemma

Untitled

Mä oon miettiny kohta pääni puhki millaisen laukun ostaisin seuraavaksi?? Taas kerran mä yritän alitajuisesti etsiä laukkua joka käyttötarkoitukseen, vaikka TIEDÄN, ettei se ole mahdollista!!! 
Eniten kuvan malleista mua miellyttää tuo musta Alma, mutta se on taas musta ja maksaa yli 1000€! 
Sitten on Vuittonin perus Speedy (mun pakkomielle LV laukkuihin on muuten jatkunu jo 5 kk Nykin reissun jälkeen!), mutta toisaalta malli on niin joka toisella.... 
Sitten olen alkanut kallistua Neverfull MM tai GM malleihin, mutta en tiedä onko malli juurikaan tyyliseni????  Eniten siinä houkuttelee laukun monipuoliset käyttötarkoitukset! Sinne mahtuisi kansion ja työpaperit, lennoilla sen saisi sullottua täyteen tavaraa ja viikonloppumatkoillakin se olisi pelastus, kesällä taas siinä menisi kaikki tarpeellinen niin rannalle kuin piknikille!! Lisäksi tässä laukkumallissa epäilyttää se, ettei laukku mene kiinni, mikä taas matkoilla on ainakin turvallisuuden kannalta vähän huono juttu.
Ja sitten on tietysti Mulberryn Alexa ja ehkä joku muukin malli, mutta kyllähän niilläkin on hintaa, tosin niitä en voisi kuvitella ottavani mukaan rannalle.... What a dilemma!!! 
 
Onko kellään kokemuksia? 
Helpoin ratkaisu olisi ostaa kaikki, mutta se ei oo kovin järkevää eikä mahdollistakaan näin lyhyellä aikavälillä ja koska mulle on erittäin tärkeää, että laukkuihin muodostuu "tunneside", niin mä vaadin itseltäni, että ostosta tehdessä olen täysin varma siitä mitä haluan! :)



3 kommenttia:

  1. mun seuraava laukkuostos on LV neverfull.päivisin käytän yleensä balenciagaa mutta koska raahaan mukanani melko paljon tavaraa, olen alkanut kaipaamaan laukkua, jonne ne kaikki mahtuu helposti:)

    VastaaPoista
  2. itse olen tykännyt speedystani todella paljon, se on vielä kokoa 35 joten todellakin mahtuu aina mukaan kaikki tarvittava:) se vaan on niin yleinen nykyään se on totta, neverfullia olen itsekin miettinyt ja se olisi käytännöllinen kun mikä, viimeksi vuittonilla "sovittelinkin" sitä mutta se tuntui jo liian isolta! (gm siis) eli ei vaan sopinut minulle, mutta kaikilla muilla se kyllä näyttää aina upealta eli sekin olisi varmasti hyvä vaihtoehto:)

    VastaaPoista
  3. Siis mä sain tänään myytyy siskolleni ajatuksen neverfullista, vaikka hän ei ole aiemmin juuri välittäny mistään merkkilaukuista ja tämä olisikin ensimmäinen! Kun hän kiinnostui, niin tuli sellainen olo, että no nyt on ainakin pakko ostaa sellainen! Me kumpikin perusteltiin sitä mahdottoman kätevällä muodolla ja koolla....pitää nyt vaan mennä liikkeeseen koittaa, että oisko se mm vai gm parempi! Onko tietoa, käykö kumpikin koko käsilaukusta lentokoneessa? Tai edes käsimatkatavarasta? :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...