keskiviikko 26. tammikuuta 2011

mä joka päivä töitä teen

Mulla on siis menossa ensimmäinen työviikko ja parhaani kun aina yritän, niin pakko se on myöntää, että ohimoissa jyskyttää kun tulen iltaisin kotiin!! Olen kärsimätön, mutta minkäs sille voi, odotan, että olisi jo kulunut edes kuukausi, koska toivottavasti silloin osaan jo jotain ja tiedän ainakin tätä hetkeä paremmin mitä olen tekemässä...;) Mutta siis, väsymys on päällimäinen tunne ja mökkiviikonloppu tulee tarpeeseen!! :)

Mun on pakko katsoa vloppuna jotain hömppää, romanttiset komediat on mun suosikkeja! Ja nyt odotan myös SJP:n tulevaa leffaa....ja tätä leffaa sopiikin odotella: KATSOKAA MIKÄ LAUKKU!!!! Hihihih.....;)







Tosin tuo vaalea villakangastakkikin on aika ihana!!! Vaalea beessi takki ja ruskea slurps-laukku ovatkin jo esiintyneet mun ensi syksyn ostoslistakollaasissa aiemmin. Miten sattuikin, että samat hitit esiintyy myös tulevassa leffassa.....:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...