tiistai 4. tammikuuta 2011

fiksua pakkaamista

En olekaan  vielä kertonut, että olen vaihtamassa työpaikkaa! :) En kerro mitään siitä, että mistä ja minne, mutta sen kerron, että parin viikon päästä olen lähdössä työmatkalle ulkomaille ja jos homma lähtee hyvin käyntiin, niin mahdollisesti lisääkin reissuja olisi tulossa. Nyt mä oon kuin ekaluokkalainen fiiliksissä kaikista tyylikkäistä kansioista ja matkalaukuista sun muusta tilpehööristä, koska mulla on vihdoin sellainen työ, että niihin on järkevää ja perusteltua investoida....

Ensimmäinen kysymys kuuluu. Kuinka tarkkaan lentokentillä katsotaan sitä, että nesteet on minigrippussissa?? Eikös tuollainen läpinäkyvä Ordning&Redan pussukka olisi paljon tyylikkäämpi, kätevämpi ja ekologisempi pitkän käyttöikänsä vuoksi?? Onko kellään kokemusta? Entä mikä koko vastaisi sitä 1L minigrippiä?

7 kommenttia:

  1. Mun mielestä jotkut näyttää pistävän kamansa ihan tavalliseen muovipussiin ja heittää ne siihen turvatarkastuksen hihnalle. Eiköhän sellanen läpinäkyvä pussukka oo ihan ok:)

    VastaaPoista
  2. Pussin tulee olla läpinäkyvä ja uudelleen suljettava, joten mainiosti soveltuu nämä O&R:n pussukat. Pussin koko on sopiva silloin kun sinne sopii max 5 matkakokoista tuotetta (alle 100 ml/tuote) (Tuo litran minigrip pussi on kooltaan 17,5cm x 22cm.)

    VastaaPoista
  3. Kiitos JannaM vinkeistä!!! Näistä on paljon apua! :) Mä aina ajattelin, että sinne pussiin voi laittaa niin monta 100ml tuotetta kuin vain mahtuu litraan, eikö voikaan? entä jos ne purnukat on alle 100ml? Kylläpä tänään on joutunu kysymään paljon asioita ihmisiltä....noh ensimmäinen työmatka hippasen jännittää ja ihmetyttäää.... vaikka ei olekaan ensimmäinen kerta lentokoneessa, haha...;)

    Ja Linda, mä oon miettiny samaa! Varsinkin Jenkeissä näki mitä ihmeellisempiä matkatavaroita ym....:)

    VastaaPoista
  4. Kyllä sinne pussukkaan saa laittaa niitä tuotteita niin monta kuin mahtuu, mutta yleensä jos tuote on tuon 100ml, sinne ei mahdu juurikaan muita kuin tuo 5 kpl. Lisäksi ripsarit, huulirasvat + muut pienemmät tuotteet.

    VastaaPoista
  5. No niin, hyvä tietää! :) Ei muuta kuin etsimään oikeankokoista pussukkaa, toivottavasti Helsingin valikoima ei tuota pettymystä!! Tukholmassa oli vaikka mitä ihania Ordning&Redan pussukoita.... :)

    VastaaPoista
  6. Onnea uuden työpaikan johdosta :) Olet varmasti toimiston(?) tyylikkäin tyyppi!

    VastaaPoista
  7. Hihi, kiitos onnitteluista! Toivotaan...;) Tosin tyylikäs ympäristö inspiroi itseäkin! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...