perjantai 17. joulukuuta 2010

uusi kaulakoru mielessä

Olen tonne ostoslistalle laittanut jo jonkin aikaa sitten pitkän Thomas Sabon kaulakorun. Vielä on auki, mitkä kolme riipusta siihen haluaisin, joten menin vähän tutkimaan valikoimaa netissä. Selvää on, että näiden kolmen asian pitäisi liittyä jotenkin muotiin, kauneuteen, New Yorkiin, kenkiin jne....asioihin, joilla on minulle erityisen paljon merkitystä. Pinnallisiahan nuo asiat on, mutta kyse on kaulakorusta, ja mä en ainakaan haluisi pitää kaulassa mitään ristiä tai vauvantossuja tai just married kylttiä....ei oo mun juttu! Mutta mikä valinnanvaikeus nyt tulikaan. Ja tuo vapaudenpatsas on kyllä hieman pettymys. Vikana laitoin vielä tuon osan, mihin riipukset tulee kiinni, mä luulen, että tuo olisi toimivin vaihtoehto, samoin pisin ketju mitä on, haluan siis, että kaulakoru on pitkä. :)








Lupauduin mennä töihin myös viikonloppuna, kumpanakin päivänä, joten kiireviikonloppu tulossa. Mutta mikäs siinä tulee moninkertainen palkka niin voi vaikka ostaa ton kaulakorun, jos en muuta keksi...enpä! ;) Huomenna lähdetään myös keilaamaan kaveriporukalla, joten jos huomenna saisi kerrankin ajan kanssa pukeutua, niin voi laittaa tänne vaihteeksi jonkun päivän asun. :) Mutta mukavaa perjantai-iltaa kaikille, mä meen nyt väsää glamouria makaronilaatikkoa ja nauttimaan perjantai-illasta, huomenna herätys klo 5. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...