keskiviikko 8. joulukuuta 2010

tuliaisia tukholmasta



Tässä on pari kuvaa päivän asusta. Löysin vihdoin ja viimein etsimäni rusettipaidan Tukholmasta Massimo Duttilta ja sain kuin sainkin heti kehuja töissä, yllätysyllätys miespuolisilta työkavereilta! :)



Leikin eilen mun kameralla ja harjoittelin kenelläpäs muulla kuin lylleröillä! ;) Siksipä tässä teillekin päivän piristykseksi pari otosta meidän pötköistä. Eikö oo luonnonlahjakkuuksia kameran edessä?? Harmi kun päivän asuja ei voi esitellä näiden mallien päällä... Nyt ruokaa, suutariin ja bodycombattiin! Jääny nyt kaksi kertaa välistä ja on taas sellainen saamaton olo, mutta minkäs teet...siihen ei auta kuin se, että aloittaa treenit taas!!! Energistä keskiviikkoiltaa kaikille! :)

9 kommenttia:

  1. Hei, saanko udella mikä kello sinulla on?
    Ihanan paidan olet löytänyt!
    Ja vielä koirasöpöläiset, sydämeni suli...

    Terkuin Marde

    VastaaPoista
  2. No itseasiassa kello on Guessin, yksi inhokkimerkeistäni!!! Mutta olin pitkään etsinyt isoa kultaista kelloa ja tämä oli ainoa, joka toistaiseksi on miellyttänyt silmää...parempaa etsin koko ajan ja kohta alkaakin tulla kiire, sillä kello on jo aikoja nähnyt! ;) Kiitos, ja mä oon ihan myyty, kun paita on yksityiskohtia lukuunottamatta trikoota! Mukavuus+ulkonäkö=mä olen myyty!;) Juu, ne on mun pieniä karvapalloja, pitääkin mennä avaamaan päivän joulukalenteri koirasuklailla... :)

    VastaaPoista
  3. Hih, no jopas meillä meni mielipiteet yksiin kellon merkin ja paidan materiaalinkin suhteen :)
    Olikohan paitaa mustana? Olisi ihan täydellinen makuuni...

    Marde

    VastaaPoista
  4. Kun sullakin on noita lylleröitä, osaatko sanoa mistä saisi hankittua kivoja talvivaatteita chihuille? Meidän Kookos 6kk tarttisi talvinutun :)

    VastaaPoista
  5. Tää onkin blogeissa parasta, että tutustuu samanhenkisiin ihmisiin! :) En kyllä nähnyt muita kuin valkoisia paitoja, mutta mistä sitä tietää, mitä tällä viikolla on tullut valikoimiin...? :)

    VastaaPoista
  6. caelia, kiitos paitakehuista!:) Ehdottomasti kannattaa tilata kaikki täältä:

    http://www.michilandia.com/

    Se on suomalainen nainen, joka asuu ulkomailla ja tekee chihuille mittatilausvaatteita. Meillä on kaikki valjaat, takit, fleecet ja juoksupöksyt tilattu tuolta ja todella hyvät on ollu! Mollu ja Pinni tykkää! Äiti on taas neulunu niille villapaitoja ja mä oon itse tehny kylpytakit...:)

    VastaaPoista
  7. Kiitos vinkistä, tuolla on vaikka mitä ihanaa! Täytyy laittaa tilausta menemään :)

    VastaaPoista
  8. No kyllä! Koirat kiittää! Ne talvi-/sadetakit on ihan huippuja, kestää hyvin vettä ja tuulta, lämmin fleece ja heijastimia! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...