maanantai 27. joulukuuta 2010

tohvelisankari

Mä oon todellinen Shepherdien puolesta liputtaja! Itse olen nyt käyttänyt totaalisesti loppuun toiset tohvelini, jotka ovat olleet käytössä viimeiset kaksi vuotta, kirjaimellisesti, yötäpäivää ja kesät-talvet!!! Samoin suosikkini ruskeat lammaskengät ovat näköjään niin kuluneet pohjista, että kumipohja alkaa tuntua läpi, eikä ne enää lämmitä samalla tavalla... :( Pitäisi lähteä alennusmyynteihin ja katsoa, josko kenkiä ja/tai tohveleita löytyisi vielä jostain näin joulun jälkeenkin?? Koska suosikeitani valkoisia karvatohveleita kumipohjalla ei tahdo löytyä mistään, ajattelin voisiko seuraavaksi olla Saga -mallisten tossujen vuoro?? :)

Mulla on fiilis, että olisin jossain Helsingissä nähnyt tätä mallia, mutta osaako kukaan sanoa suoralta kädeltä, että missä näitä olisi?? :)

2 kommenttia:

  1. Oon nähnyt noita nilssonilla, tosin en tiedä onko niitä enää jäljellä :) viime viikolla oli!

    VastaaPoista
  2. Pitääpä piipahtaa ennen kuin varpaat jäättyy! Nuo on kyllä niin suloiset ja Shepherdit jalassa tuntuu, kuin kävelisi pilvissä! :) Kiitti vinkistä! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...