keskiviikko 1. joulukuuta 2010

pitkästä aikaa



Ja pari uutta kuvaa Oliviasta. Ihana asu ekassa kuvassa, ja muutenkin kaikin puolin täydellinen kuva ja ihana raikas meikki jälkimmäisessä kuvassa.

Nyt mä vihdoinkin sain vahvistuksen siitä, että kyseessä on Ports 1961 merkin neuletakki, joka löytyy Olivialla myös vaaleanpunaisena. Ajatella, että outfitidentifyer sivustolla on mennyt jo vuosi mun kysymyksen selvittämiseen. Mä oon tasan kerran kysyny sieltä, että kenen tuo neuletakki on, ja kovasta työstään huolimatta (ovat lähettäneet mulle väliaikatietoja s-postiin), he eivät ole osanneet kertoa brändiä. Noh ei meikäläinen enää apua tarvitse, kun tunnistan kohteen heti kun näen sen, oli kyseessä paita tai peppu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...