perjantai 3. joulukuuta 2010

pakkaamista

Mä inhoan pakkaamista matkalle, mä en vaan jaksa miettiä etukäteen sitä, mitä mä ehkä haluaisin pukea jossain vaiheessa päälle!! Vielä enemmän inhoan purkamista, mutta siinä on positiivista se, ettei tartte ajatella, kunhan heittää kaikki pyykkiin. Tänään mä oon kuitenkin suht tyytyväinen mun aikaansaannokseen!!! Ajattelin pärjää koko viikonlopun näillä:





1. yöasu, sukat ja alusvaatteet
2. oloasu (ohut, ettei vie liikaa tilaa matkalaukussa) ja villasukat
3. mustat farkut
4. harmaa pitkä neule
5. musta bleiseri
6. ruudullinen ja musta kaulaliina
7. nahkahousut
8. toppi (näyttävämpi, sellainen joka sopii myös ulos/syömään tms.)
9. musta mekko
10. kaulakoru, rannekoru, statement ring
11. korkkarit
12. bootsit
13. olkalaukku ja pikkulaukku
14. pipo ja karvahattu
15. passi ja liput
16. meikit

Tästä opimme, että vaatekaappiin on hankittava uusi musta bleiseri, lisää huiveja sekä monitoiminen pikkulaukku. Ei muuta kuin näitä metsästämään, mm. Tukholmasta..... Osa vaatteista tulee kuitenkin päälle jo lähtiessä, ja mukaan pakattavat vaatteet ovat ohkaisia ja vievät hyvin vähän tilaa. Onneksi suoristusraudan ja hammastahnat yms. saan lainattua kaveriltani, joten uskon, että mulla on nyt kaikki. Vaatteet sopivat hyvin toisiinsa ja niitä voi hyvin yhdistellä mielensä mukaan! :)

Ei muuta kuin viikonloppuja, palataan sunnuntaina sorvin ääreen....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...