torstai 2. joulukuuta 2010

ipad

Mä oon vakavasti harkinnut ipadin ostamista. Onko kellään vielä kokemusta? Oon arponu, että ostaisinko toisen kannettavan vai kenties tuon ja kyllä nyt on pari kaveria puhunut tästä niin paljon hyvää, että ehkä pitäisi kerrankin jotain järkevää ostaa veronpalautusrahoilla... :)

Ja yksi asia mikä mua himottaa, jos hankin ipadin on ipad -kotelo, eikä mikään tavallinen kotelo...


Tälläista. Tänään illalla täytyy pakata jotain järkevää Tukholman reissua varten...pitää varmaan jo nyt alkaa miettiä että mitä mä tarvitsen. Minigrippussit - check. Kaikki muu vielä auki. Mitä mä teen, kun "henkilökohtainen" pakkaajani ei ole tänään auttamassa....? ;)


Should I buy and ipad?? Does anyone have experience?

8 kommenttia:

  1. Hahaha, mä oon hengessä mukana:D Bilevaatteet, lämpimät (mut tyylikkäät, hih) shoppailuvaatteet, jne... You can do it!

    VastaaPoista
  2. Mä yritän parhaani...mulla on kyllä vähän hakusessa toi, että miten voi samaan aikaan näyttää tyylikkäältä ja olla lämpimästi pukenut?!! :)

    VastaaPoista
  3. Kehtaanko edes taas kirjoittaa sillä Ipadista en tiedä, mutta noi kotelot on niin mageita, hah haa...
    Blogissani on sinulle aurinkoinen tunnustus :)
    Hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Niinooooon!! ;) Pitääpä käydä reissun jälkeen kurkistamssa blogiasi! ;)

    VastaaPoista
  5. Mulla on käytössä Samsungin Galaxy Tab. Vastaava kun ipad, mutta tämä tukee flashia kun taas ipad ei. Jos surffaat netissä sivustoilla jossa on flashia niin ipadilla ei onnistu. Itse mietin noiden kahden välillä ja päädyin tähän Samsungiin juuri tuon flash-tuen takia. Ja olen ollut tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  6. Ok, no pitääpä pitää tuokin mielessä valintaa tehdessä! Mulla ei olekaan mitään tietoa vastaavasta tuotteesta, joten kiva kuulla muiden kokemuksia tästä ja rinnakkaistuotteista! :)

    VastaaPoista
  7. Itselläni on ipad 2 ja siinä toimii flash eli esimerkiksi yle areena kun vaan ostaa muutaman euron hintaisen lisäosan app storesta. Harmi vain että tota Silverlight - lisäosaa ei ole eli esim Maikkarin katsomoa ei pysty katsomaan. Kannattaa kuitenkin odotella Ipad 3 tablettia jonka pitäisi ilmestyä ensi keväänä. Tuossa lisäinfoa. Vaikuttaa todella mageelta :))

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...