tiistai 16. marraskuuta 2010

meikit järjestykseen

Tiedättekö, mulla on ihan hirveä ikävä New Yorkia... mä tiedän, että se on liioittelua, mutta tälläisinä pimeinä päivinä, tuntuu, että kaikki olisi paremmin jos asuisin siellä...tiedä sitten miten se oikeesti olisi!

Noh, joka tapauksessa mä olin jossain vaiheessa ihan kyllästymiseen täynnä LV logoa, mutta mä löysin merkin uudestaan Nykissä ja mä himoitsen kaikkea mahdollista mitä niiden nettisivuilla on!!!! Mä tajusin sen, että kyse ei ole tuotteesta (kuten aina painotan) vaan siitä miten sen kantaa ja tuo esille (kuten aina painotan). En tiedä miksi LV:n kohdalla tilanne oli ennen eri... Mutta, ei enää!!!

Tässä on tuote, jota myöskin tarvitsen...öhöm...tarvitsen ja tarvitsen... Mutta siis uusi meikkipussi olisi paikallaan ja mä kuulun ihmisiin, jotka miellummin elää kokonaan ilman jotain tuotetta kuin tekee kompromisseja! Joten miksi ostaisin välissä 3 eri meikkipussia, kun voisin ostaa heti yhden kivan? Taidan kyllä joutua ostamaan itse itselleni joululahjoja, sillä vaikka olenkin ollut kiltti, niin en vissiin ihan noin kiltti kuitenkaan... Tavarat saa tunnearvoa, kun ne liittyy johonkin: lahjan antajaan, omiin säästöihin/saavutuksiin tai joihinkin muistoihin tai tunteisiin joita ne herättää. Ja tässä olisi sellainen...


I'm drooling over LV make-up bag. I fell in love again with the brand during my holiday in New York...

2 kommenttia:

  1. Mulla on toi kuvan meikkipussi ja se on ollut itselleni joka euron arvoinen. Ennen tuli ostettua koko ajan uusia halpis meikkipusseja. Tätä kohtelen paljon paremmin, joten se ei ole mennyt miksikään. Materiaali on todella hyvä, ei likaannu helposti. Itse olen huomannut, että nämä kalliimmat tuotteet on paljon pitkäikäisempiä enkä ole kyllästynyt niihin yhtään, päinvastoin ne jaksaa ilahduttaa joka päivä :) Suosittelen!

    VastaaPoista
  2. No näin mäkin ajattelin! :) Tiedät mistä napista painaa...eiköhän tuollainenkin hankita lähitulevaisuudessa, pistetään listalle!! Kiva kuulla, että tuote toimii...;)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...