tiistai 23. marraskuuta 2010

Heipsan!


Oli kamala päivä töissä, mutta ei siitä sen enempää.... Väsyttää ja on järkky nälkä, mutta on tässä positiivistakin!

1. Sain tänään kaksi uutta pikkujoulukutsua.
2. Varasin mökin Lapista helmikuussa.
3. Meen huomenna mineraalimeikkiesittelyyn.
4. Ei nyt, mutta seuraavana viikonloppuna olen ystäväni luona Tukholmassa.
5. Viikonloppuna on tiedossa pikkujoulut hyvässä seurassa, ellei kahdetkin.
6. Edellisen blogini lukijat jaksavat vieläkin ottaa yhteyttä ja pyytävät uutta osoitetta!! :) Tästä mä olen ihan superhyperiloinen!!! Kysymys kuuluu kuitenkin, miksi tuo mun lukijoiden määrä näyttää niin säälittävältä ja blogilistan statustiedot vieläkin säälittävimmiltä??? ;)

Tiedättekö mitä, mun on vaan pakko myöntää, että mä olen ihan hukassa mun tulevaisuuden ja urani kanssa ja vaikka mä olen ensimmäisten joukossa aloittanut opiskelut ynnämuut, niin tuntuu että kaverit vaan menee ohi ja mä jumitan, koska en oikeastaan enää tiedä mitä mä haluan tehdä?? Onko kukaan ollu koskaan samassa tilanteessa? Lisäksi mä olen ihan superkateellinen Elin Klingille, jonka uudesta projektista voi lukea tästä!!! Oikeesti, mä varmaan vähintäänkin kuolisin onnesta ja heräisin uudestaan kuolleista, jos mä saisin kirjoittaa omaa lehteä, tai olla ylipäätään mukana edes jonkinlaisessa muotiprojektissa!!!

Mutta nyt on pakko syödä, koska keitto alkaa olla valmis, ja mun vatsa huutaa...

4 kommenttia:

  1. Tuttu juttu tuo uran kanssa hukassa oleminen. Pitäisi vain muistaa olla vertaamatta itseään muihin, valintoja kun tekee sen mukaan (toivottavasti) mikä itsestä tuntuu parhaalta. Millaista työtä muuten teet?

    VastaaPoista
  2. Olet kyllä oikeassa, ongelmana on vaan ollu se, että ei tiedä itsekään mitä haluaa tehdä. Olen opiskellut sellaista, millä pitäisi saada töitä, kun taas se ala mikä kiinnostaa olisi vaatinut toisenlaisia ratkaisuja kenties jo vuosia sitten.... ei siitä sen enempää.... Mutta itseasiassa olen nyt vaihtamassa työtä. Tein melkein vuoden hommia alalla, josta en alunperin tiennyt mitään, koska se oli hyvä ratkaisu gradua ja opparia tehdessä, mutta parin viikon päästä palaan takaisin siihen, mikä mua kiinnostaa muoti+ulkomaankauppa.
    ...toivottavasti kaikki järjestyy!! :)

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa kivalta tuo tuleva työsi, tsemppiä sen kanssa!
    .Sama Anonyymi :)

    VastaaPoista
  4. Toivotaan, että mä viihdyn ja onnistun! Se olisi paras palkinto ja kiitos kaiken jälkeen....:)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...