tiistai 23. marraskuuta 2010

blogi-ideoita

Onko kellään mitään hyvia ideoita kivoista blogeista?

Mä oon jonkin verran seurannu tämän hetken luetuimpia blogeja, mutta en ymmärrä kuinka ne voi tehdä yhteistyötä indiedaysin tai Suosikin kanssa ja saada siitä rahallista korvausta, kun tuntuu, että bloggaajat eivät päivitä edes joka päivä? (Toki sisältö on varmasti kiinnostavaa silloin kun sitä tulee...) Täytyy nimittäin itsekin myöntää, että blogeissa arvostan eniten sitä, että uutta materiaalia tulee usein ja paljon ja joukossa on inspiroivia kuvia. Viime aikojen suosikki onkin ehkä ollu juuri mainitsemani Elin Kling, edellä mainituista syistä. Mitä muita hyviä tiedätte??



Can anyone recommend some interesting new blogs with lots of inspiring pictures?

6 kommenttia:

  1. Mä tykkään eniten Sofi Fahrmanin blogista, ja sit suomalaisista luen: Strictly Style ja Ps. I love fashion.

    VastaaPoista
  2. Ootko Linda huomannu, että PS. Fashionin Linda on hirmu samanlainen kuin sinä monissa asioissa? ;)

    VastaaPoista
  3. No siis, jos oot mun hyvä ystävä-Linda, niin teillä on yhteistä se, että kumpikin asutte Tukholmassa ja ootte halunneet muuttaa pitkään Tukholmaan. Sitten teillä on kummallakin klassinen tyyli, pitkät hiukset jne. Pieniä ja isompia asioita... Ja sitten teillä on samalla tavalla positiivinen tyyli puhua ja kertoa asioista ja sitten kun oon lukenu joskus bloggaaja Lintun vastauksia lukijoiden kysymyksiin, niin usein tullu tunne, että ihan kuin mun Linda!! haha! :) Hassua, en tiedä ootko itse koskaan kiinnittäny huomiota, mutta siis hyvällä tavalla! :)

    VastaaPoista

Mahtavaa, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...